יום שבת, 22 באוגוסט 2015

סומק פרח בלחיי - מהדורה קרמית

טרפת של מוצרי פנים שוטפת את הממלכה. עוד לא נרגענו משיגעון הקונטור אה לה קרדשיאן, ועדיין מסונוורות מטרנד הסטרובינג (כן, אני יודעת שאלו פשוט הארות על ספידים. נראה לכן שזה ימנע ממני לרכוש ים מוצרי הארות חדשים ולחפור על כך?) ועם זאת החלטתי היום לכתוב על סומק. בהמשך לסקירה על סומק הקרם הנפלא שרכשתי מבודי שופ (הקליקו על מנת להיזכר), הצטרפו אליי כמה חברים חדשים:

cream blushes for summer

אז למה עכשיו דווקא להתייחס למוצר שהוא מאוד בסיסי. יש מי שיגיד אפילו מאסט באיפור יומיומי - הסומק. *הכנס סיפור אישי מביך כאן*
כילדה ונערה חסרת חן וביטחון סבלתי מאוד מסומק שפרח בלחיי בכל פעם שהתרגשתי או הובכתי, דבר שכאמור קרה לא מעט. לכן שנים היה לי ממש אנטי לסמקים כי חשבתי שאין לי צורך בהם. כמו שהזעה זה לא היילייטר, למדתי כי גם אדמומיות כעורה היא לא סומק ונפתח בפניי עולם שלם של מוצרים חדשים לרכישה והתאבססות סביבם! הידד!

היום בחרתי לדבר על ארבעה סמקים שמגיעים דווקא בקרם. בקיץ הלוהט באיפור נוטה להתמוסס מהר וסומק הוא לרוב המוצר הראשון שנעלם. דרך טובה להפוך אותו לעמיד יותר היא לעבוד בשכבות - סומק קרם כבסיס ואז לפדר אותו בסומק אבן או בתפזורת. אני אישית מאוד נהנית מסמקי קרם ללא פידור כי הם מעניקים את התוצאה הטבעית ביותר. מראה בת הכפר הרעננה ולא בת הטיפשעשרה הגמלונית, כמובן.
אז הכירו את הרביעיה: היוקרתי, הטבעי, המאיר והעממי שלי

Dior cheek & lip glow

היוקרתי: דיור cheek & lip glow

הו, דיור זו אהבה. זוכרות את הפוסט אודות דיור בר השגה בו סקרתי מוצרים אהובים מהמותג? אם לא, מוזמנות להיזכר אבל בכל מקרה ציינתי שם כמה אני אוהבת את הליפ גלואו של דיור, באלם השפתיים המפורסם. כמה התרגשתי לגלות כי נולד לו אח רב שימושי - גלואו לשפתיים ולחיים שמגיע באריזה דמויית לק, פורמולה ג'לית קרירה ומרעננת וגוון ורוד קר משגע שניתן לבנייה?! 
cheek & lip glow swatch

המוצר מיועד לשימוש הן על השפתיים והן על הלחיים, בגלל הנוזליות שלו אני יותר נהנית ממנו כסומק. על הלחיים הוא משאיר סטיין מטורף, ומכל הסוואצ'ים ממנו היה הכי קשה להיפטר! עם זאת, ניתן לטשטש אותו מאוד בקלות והוא מעניק את התוצאה הטבעית ביותר.

הטבעי: ג'וזי מאראן

Josie maran coconut watercolor cheek gelee


ג'וזי, דוגמנית בעברה, פיתחה ליין יוקרתי בעל אצטלה בריאותית שהתחבב על יוטיובריות ובלוגריות רבות. סומק הקרם/ג'ל הזה מבוסס על מי קוקוס ומעניק מראה בריא בקלילות ובשימוש עם האצבעות. נחמד להשתמש בו גם על השפתיים למראה סופר טבעי ובריא.
josie maran coconut watercolor cheek gelee swatch

המאיר: בקה ביץ' טינט סופלה

becca beach tint souffle

הו, בקה. האם יש מוצר שלך שהוא פחות ממושלם? דיברתי כבר על הדואו הצללות והארות הקרמי וכעת הגיע הזמן להאיר (see what I did there) על מוצר נפלא - ביץ' טינט סופלה.


Becca beach tint souffle swatch


מרקם מוסי קופצני (אכן מזכיר סופלה) ותערובת של גוון שמפניה עם ורוד עתיק (ככה אומרים dusty rose בימינו?), לשילוב של סומק והארה טבעית אך מורגשת. מוצר היברידי נפלא ומומלץ בחום.

העממי:  מייבלין דרים באונסי בלאש

maybelline dream bouncy blush hot tamale

כמובן שלא אוכל לסיים את הפוסט בלי המלצה מהדראגסטור. מייבלין הולכת ומתבססת בעיניי כחברת הדראגסטור המובילה בשוק, שממהרת להוציא פריטים שנותנים יופי של פייט לחברות היוקרה. מה חבל שהם לא ממהרים להביא ארצה את מגוון המוצרים הנפלאים כמו סדרת ה"בייבי" (בייבי סקין, בייבי ליפס), הקונסילרים המדוברים ועוד ועוד... 


maybelline hot tamale swatch


אני זוכרת שראיתי סומק מוס בארץ מבית מייבלין, לגבי הקרם אני לא בדיוק יודעת...  ראיתי את הסומק הקרמי הזה בדראגסטור בניו יורק והתאהבתי בגוון הקורלי העז שלו. הוא פשוט צעק קיץ, חופש, שיזוף! לכן הוא מצא את עצמו אצלי מהר מאוד ואינני מצרה על כך. יש לו מרקם קופצני נעים מאוד והוא פיגמנטי ובעל עמידות מרשימה. נחמד!

וכעת כל הרביעייה מוסווצ'ים זה לצד זה:
cream blushes swatches
מקווה שנהניתן מהפוסט. אני משאירה אתכן עם טיזר להגרלה שתעלה ממש ממש בקרוב (מחר!) לעוקבות הבלוג:
coming real soon
ולכן מוזמנות להצטרף אם אינכן עוקבות עדיין:
פייסבוק
אינסטגרם

וכמובן!!! סנאפצ'ט (korenstav)

להתראות,
חתולי




9 תגובות:

  1. להשתגע, אני עוברת על מה שאת כותבת ואומרת לעצמי "את צריכה את הג'וזי מאראן", ממשיכה הלאה ושוב אומרת לעצמי "את צריכה את הבקה". תגידי לי, מה את עושה לי?!
    והתמונה פשוט מהממת במיוחד עם חתולית שם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני משגעת את עצמי מדי יום ביום

      מחק
  2. איזה מושלמים! וממש בא לי על הקופסת טארט החמודית הזאת :P

    השבמחק
  3. אני עדיין אנטי סמקים, היחיד שמדבר אליי הוא הבלאשבייבי! אבל ראיתי עליך את הבקה בלייב והוא מטריף...

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, אבל דווקא לך יהיה מושלם סומק מאיר כזה

      מחק
  4. התגובה שלי לא התפרסמה משום מה! אני מאוד אוהבת סמקים קרמיים, וזה של ג׳וזי מסקרן אותי כבר זמן רב! היית אומרת שהוא עמיד?

    השבמחק
  5. הסמקים נראים נהדר!!! ממש בא לי על הג'וזי מארין..הוא ממש יפה!!! פוזט נהדר בובה!!

    השבמחק
  6. תענוג של גוונים!! הסמקים נראים כל כך כיפיים ומקפיצי הופעה :)

    השבמחק