יום שני, 1 ביוני 2015

המועדפים של מאי 2015


זה קרה. הקיץ רשמית כאן!



אמנם זה לא קיץ ישראלי אבל הוא חם, מהביל ומיוזע. הלאטה החם והמפנק הוחלף בפרפוצ'ינו קפוא, כובעי הצמר והצעיפים נגנזו לטובת משקפי שמש וכובע רחב שוליים. כמובן שגם העדפות הטיפוח והאיפור משתנות. אז מה הדברים שהכי אהבתי בחודש שחלף? 




שיזוף עדין - אני מקפידה במיוחד על הימנעות מחשיפה של עור הפנים לשמש, אבל את עור הגוף אני מפקירה בחדווה. למזלי אינני מהנשרפים, ואני עוד מגדילה לעשות ומעמיקה את השיזוף בעזרת משזפים מלאכותיים. אולם על עור הפנים חשוב מאוד לשמור! על מנת לשזף את פניי כדי שיתאימו לגופי אני נעזרת בברונזרים שזו מחלה בפני עצמה... החודש הייתי מאוהבת בברונזר מסדרת הארגן המרוקאי החדשה של פיזישנס פורמולה.

החברה הידועה בעיצוביה שובי הלב והפיגמנט השנוי במחלוקת. ובכן, לא הסדרה הזו! יש לי כמה מוצרים מהקו הזה וארחיב עליהם בפעם אחרת. הברונזר בעיצוב מקסים, נתון באריזה מוזהבת עם הטבעה אוריינטלית שהגיעה מצופה בשימר מוזהב שלשמחתי נעלם לאחר כמה שימושים. ההטבעה נשמרת גם לאחר השימוש, והברונזר עצמו הוא בגימור מאט ושימר, ובכמה גוונים.

אני משתמשת בטבעת החיצונית בגוון קר להצללות אך לרוב מערבבת את הגוונים החמים והקרים יחד על מנת לשזף את עצמות הלחיים, האף, המצח והסנטר. לברונזר פיגמנט נפלא ועמיד והוא מבושם בניחוח הדומיננטי המוכר של שמן מרוקאי. מוצרי פיזישנס פורמולה ניתנים להזמנה באתר iherb אולם הסדרה הזו חדשה ועדיין אינה נמכרת באתר. בוודאי תגיע בהמשך. הקליקו לסקירה אודות פלטת השימרים מבית פיזישנס פורמולה שסקרתי לפני מספר חודשים.




לשם הצללות או חימום הפנים אני משתמשת במברשת אלכסונית של מורפי. המברשת הינה דיופ למברשת 168 של מאק וכמוה היא מצוינת לסומק, הצללות או ברונזר. הצמד הזה שימש אותי היטב החודש! אני יודעת שהבטחתי פוסט על דיופים למברשות מאק אז ראו בזאת סנונית ראשונה...



מסקרות הן עניין של רוטציה ואני בחיפוש מתמיד אחר המסקרה המושלמת, במיוחד כי אני מרגישה שריסיי זקוקים לכל העזרה שהם יכולים לקבל. המסקרה שהפתיעה אותי ונהניתי ממנה במיוחד החודש היא lash domination של חברת בייר מינרלס הידועה בעיקר במייקאפ המינרלי המצוין שלה. מי ידע שהם נותנים ידם גם במסקרות? המסקרה שחורה משחור, מאריכה ומעבה מבלי ליצור גושים. אינה רטובה מדי (דבר שנוא עליי) והיא לא מגרה את העיניים. מומלצת!





בקיץ יותר מתמיד זוהי שעתם היפה של המוצרים הרב-תכליתיים מגזרת ה - BB creams למיניהם.




למי יש כוח להעמיס שכבות?! ה -  BB blur של לה רוש פוזיי, חברת הדרמו קוסמטיקה הצרפתית, הוא יקר יחסית ולא נופל ממחיריהם של ביבי יוקרתיים כגון דיור ושות', רכשתי אותו תמורת 35$ אבל אני יכולה להמליץ עליו בפה מלא! כשמו כן הוא, יש לו blurring effect שמשאיר אחריו גימור מאט קטיפתי דמוי איירבראש. הוא מוחק נקבוביות, מכסה אדמומיות ומגיע במרקם מוס קצפתי ונעים. גודל של 2 אפונים לגמרי מכסה את כל הפנים. לחברה יש גם קרם CC נגד אדמומיות ששבה את עיני!




לסיום אני מראה לכן פלטה שנתתי לה הזדמנות שניה - פלטת balm jovi של חברת דה באלם, האחראית על שגעת השימר מרי-לומינייזר. הפלטה הזו הושקה לדעתי לפני שנתיים ומאוד חשקתי בה. כאשר נתקלתי בה לפני כחצי שנה מיהרתי לרוכשה, אולם לא מצאתי את עצמי משתמשת בה יותר מדי ואפילו מתחרטת לעתים... כן, היא מעוצבת להפליא, אבל כמה פלטות בנאדם צריך?! אפילו חשבתי למכור אותה אבל אני שמחה שלא עשיתי זאת שכן החודש היא בהחלט הביאה לי שימוש. יש בה כל מה שצריך לאיפור on the go - מגוון מכובד של צלליות, גם שימריות וגם מאט,. בפלטה יש סומק פיגמנטי בטירוף שהוא למעשה ה - frat boy הידוע של דהבאלם, שימר שהוא למעשה מרילומינייזר האגדי בכמות מכובדת, ואפילו שני מוצרי שפתיים מתוקים.

ועכשיו סוואצ'ים: דיסקו דיסקו (מרילומינייזר), פופ פופ (פראט בוי), פיזישנס פורמולה



בא לכן סקירה מפורטת שלה? או טוטריאלים שונים שעשיתי איתה? שתפוני בתגובות.


אז מה אתן אהבתן החודש? דברו איתי!
שיהיה קיץ נעים (ושליו)

חתולי.


4 תגובות:

  1. אני מאוהבת בבאלם ג'ובי! אחת הפאלטות המגניבות שלהם :) יש לאחותי ואני מחרימה לה אותה בכל הזדמנות..
    המסקרה של ברמינרלס מעניינת.. יש לי את המייקאפ המינרלי אותו אני מאוד אוהבת.

    השבמחק
  2. ייאא הכל נראה כה מושי מושלמי!!!!
    יש לי את המסקרה הזאת של בר מינרלס עוד מספטמבר כשביקרתי אצלך, ועדיין לא יצא לי לפתוח אותה, והאמת- לא הכי התפתתי! אבל עכשיו.... מחר אני משתמשת בה!!! ;) ;)

    השבמחק
  3. מתפלאת איך ההייליטר החדש לא נכנס פה! הביבי נשמע מושלם

    השבמחק
  4. הברונזר... ממש בא לי עליו! וכן למברשת. אזמין אותה! וממתינה לשאר הדיופים של המברשות.
    הפלטה הזו... היא עושה לי עיניים כבר כ"כ הרבה זמן

    השבמחק