יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

מי זאת??? מימיבוקס סקינפוד הקוריאנית!

היי, (9) נשמות שלי!!!

מה קורה? איך אתם?? אצלי כצפוי, קר בחוץ אבל חם בלב (וכשאני אומרת חם, אני מתכוונת ל - 4 מעלות ואני בכפכפים. תנור אנושי מישהו?...)
לאחרונה גיליתי כי מלאי הטיפוח שלי מתדרדר לאט לאט. אני לא הכי חרוצה בטיפוח כי (טפו טפו) בורכתי בעור נורמלי ללא בעיות מיוחדות, אבל עדיין - מאוד מקפידה על ניקויים תמיד, בדגש על סקראבים וסבוני עור מטפחים, ובנוסף אולי מהקור אינני סובלת אבל מהיובש - בהחלט כן! אם מעניין אתכן לדעת כיצד אני מתמודדת עם פגעי מזג האוויר והיובש בידיים, בשפתיים ובשיער - אשמח אם תיידעוני בתגובות.

skinfood memebox

על סקרנותי לעולם היופי האסייתי ובפרט הקוריאני כבר כתבתי בעבר. שגעת קופסאות היופי הקוריאניות - המימיבוקס - משתוללת כבר לא מעט זמן. מדובר בשירות של קופסאות יופי שיוצאות במגוון נושאים/ מותגים/ קונספטים, הקופסאות אמורות להיות מפתיעות למדיי ולהכיל מוצרים בגודל מלא וגם מוקטנים כאשר הקופסאות נשלחות לישראל! כך שניתן לטעום את מיטב התוצרת הקוריאנית (והיא יאמית למדיי). מחירי הקופסאות משתנים, שלי למשל עלתה 27$ לקופסא שכולה מוצרים בגודל מלא. שווה! (למיטב הבנתי הן לא עוברות את ה-30$).
אולם כצרכנית כה מנוסה, שלרגליה שפע מותגי יוקרה ודראגסטור זמינים, כדי שאני אפול בפח הייתה צריכה לצאת קופסא מפתה במיוחד. והתנאים הבשילו כאשר גיליתי כי יוצאת קופסת מימיבוקס שכולה מוצרי חברת Skin Food. זוהי חברה קוריאנית שנחשבת מהיוקרתיות יותר, מוצרים בדגש על רכיבים טבעיים, והפידבקים ששמעתי עליה היו לא פחות ממצוינים!!! האם עמדה בציפיות?




הקופסא הוזמנה ב27.10 ונחתה בפתח ביתי ב-15.11. קיוויתי לזמני משלוח קצרים יותר אבל העיקר שהגיעה!
פתחתי אותה בחשש קל - בכל זאת טריטוריה בלתי מוכרת... ובליבי המנטרה: רק לא קרם חלזונות, רק לא קרם חלזונות!!! אז מה היה בפנים? כל המוצרים הגיעו בגודל מלא וארוזים באופן הרמטי. 
נתחיל:


skinfoof facial water vita-C cream

קרם לחות לפנים Skinfood facial water vita-C cream בגודל 75 גרם (מחיר מלא: 13$)

קרם לחות עמוס בויטמין C, מפוצץ תמציות פירות חיוניות כגון פטל, אסאי, אוכמניות ותותים. האריזה מתוקה והקרם קליל ולא כבד (אני שונאת קרמים שומניים ומעיקים שלוקח להם שנה להיספג. עצלנית אמרנו?). ריח נעים, בהחלט קרם שימושי וחביב!


skinfood black sugar mask wash off


מסיכה נשטפת Skinfood black sugar mask wash off בגודל 100 גרם (מחיר מלא: 9$)

סדרת הסוכר השחור של סקינפוד היא אחת הסיבות שחשקתי כל כך בקופסת המימיבוקס הנוכחית. כמה פיללתי לקבל שמן הידרופילי להסרת איפור מסדרת הסוכר השחור אך אבוי! קיבלתי במקומו מסיכה נשטפת. מודה שלא הבנתי מה הקטע - זה פילינג פנים? זו מסיכה? החומר עצמו הוא שחור, צמיגי וסמיך ואמורים לעסות אותו על פנים לחות ולשטוף לאחר כ-10 דקות. מה אגיד - לא התאכזבתי! ציפיתי לריח מתוק וקרמלי אבל במקום זה הריח מאוד מרענן, לימוני משהו אבל גם מתוק בו זמנית. המרקם מאוד דביק ומזכיר מולסה (לא התפלאתי לגלות מולסה ברשימת הרכיבים של המסיכה). אני לא אגזים אם אומר שהיא מאוד מזכירה לי את סקראב הסוכר של חברת fresh היקרנים להכעיס! (fresh sugar face polish שמחירו לבד הוא 58$ שערורייתיים). סוכר מהווה רכיב חשוב בלא מעט פילינגים (למשל בפילינג שנכנס לפוסט מועדפיי החודשיים. מוזמנים). המסיכה מאוד נעימה לשימוש ומותירה את העור חלק ורווי. אהבתי!


skinfood egg white pore meringue foam


סבון פנים skinfood egg white pore meringue foam בגודל 200 מ"ל (מחיר מלא: 13$)

סבון פנים שיוצא בצורת קצף עדין, מתאים במיוחד לעור רגיש ומגורה. הוא מכיל חלבון ביצה שאני יודעת שטוב מאוד לשיער אבל מסתבר שגם לעור הפנים! טרם פתחתי והשתמשתי, אני מודה שנושא הביצה מעט מרתיע אותי ועוד יש לי סבון פנים מקסים להשתמש בו, אז אני אעדכן בהמשך.

skinfood tomato toner

מי פנים מבהירים skinfood tomato toner בגודל 180 מ"ל (מחיר מלא: 17$)

זה מצחיק שהמוצר שהכי הבהיל אותי בחבילה (טונר עגבנייה? באמת?? להריח כמו סלט?) הוא למעשה האהוב עלי ביותר - הוא גם היקר ביותר מבחינת התמחור למעשה. למי פנים הייתי זקוקה באופן נואש כבר, בעיקר בגלל אהבתי החדשה למסירי איפור מבוססי שמן. הטונר הזה מבוסס על 10 אחוז תמציות עגבניות וויטמין C, והוא אמור לגרום להתחדשות והבהרה. הדבר שהכי הטריד אותי כאמור היה הריח - והוא נפלא בעיני! ריח נקי וטהור של ניקיון, שהזכיר לי קרמים רב שימושיים כגון ניוטרוג'ינה וניוואה. הוא שקוף, מימי ולא שורף כלל. אין רשימת רכיבים באנגלית אולם לדעתי יתאים לעור רגיש ומגורה. score!



skinfood tomato toner

דואו צללית לגבות skinfood choco eyebrow powder cake בגודל 4 גרם (מחיר מלא: 5$)

skinfood choco eyebrow powder cake

נו, אין דבר כזה מושלם.. קיבלתי צמד צלליות לגבות, מוצר שאני לעולם לא משתמשת בו. למרות שהוא הגיע ארוז באופן הרמטי הקופסא נראית לי מעט זולה ומאובקת. הפיגמנטיות נראית סבירה (מעט חלשה אבל אולי לצללית גבות זה עדיף?) - הצבעים אפרוריים למדיי ויתאימו לבהירות. אולי בעתיד אנסה. להלן סוואצ'ים:

כמובן שאי אפשר לסיים בלי תמונות פוטובומב של קאליסי בצילומים לפוסט:



תותי קטנה!
אז לסיכום חוויותיי...שווי הקופסא הוא 57$ ואני כאמור שילמתי עליה 27$ כולל המשלוח, היו לי 3$ הנחה בהרשמה לאתר ועוד קוד שקיבלתי בקבוצת המימיבוקס בפייסבוק - שם יש תשובות לכל שאלה אפשרית שתהיה לכן בנושא. מקור נוסף למידע הוא הבלוג של קרן peach plz - האורים ותומים בנושא קופסאות היופי הקוריאניות ומי שעזרה לי באופן אישי בהשגת כל המידע הדרוש לגבי קודים וכדומה! תודה פיץ'! 

*אחד הדברים המבאסים בקופסאות מימיבוקס - ובמיוחד השוות שבהן - הן אוזלות מהמלאי במהירות. מצד שני כל הזמן יוצאות קופסאות חדשות ומרגשות. פוטנציאל התמכרות גבוה! כמו כן כל המוצרים שסקרתי כאן זמינים לרכישה באתרים קוריאניים כגון ביוטינטקוריאה, ועוד אתרים מומלצים לרכישות תמצאו בקבוצת הפייסבוק.

לפוסט הקוריאני הקודם שלי, עם סקירה על BB כרית מהמם של אטוד האוס ומיסט פנים משגע של טוני מולי - הקליקו! יש שם גם לא מעט קשקושים על סגנון איפור קוריאני שאני אוהבת במיוחד.
מי מכן שמעוניינת להזמין קופסאות מימיבוקס זהו הלינק לאתר - כניסה דרכו תקנה לכן חמישה אחוז הנחה בהזמנה מעל 50 דולר. התנסות נעימה! אשמח לשמוע מה הזמנתן והאם נהניתן! 
כרגיל, אשמח ללייקים ותגובות - הישארו מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוג, באינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל. 

XOXOXO
חתול נצנוץ

14 תגובות:

  1. הו סקינפוד! איזה כיף שקיבלת מוצרים שימושיים ונפלאים, אני טרם התנסיתי בחוויית המימיבוקס אבל מקווה שהיא תהיה חיובית לפחות כמו שלך! פוסט מפורט וכיפי

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונת פוסט חופרני ומוצא נפט, LOL! האמת שאני מרוצה כי כמו שאמרתי הזדקקתי לטונר, קרם פנים יש לי חצי אז תמיד טוב גיבוי, ולגבי הביצה... אאזור אומץ בהמשך... תודה על התגובה :)

      מחק
  2. הכל נשמע מעולה!!! אני מתה להזמין את המימיבוקס אבל יש לי נטיית התמכרות "קטנה" אז אני נמנעת כדי לא להתמכר...לפחות עד סוף השנה, כשאסיים את הלימודים אתחיל להתפרע :)
    פוסט מעולה אהובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! גם אני בחנתי מרחוק אבל על קופסת סקינפוד שכולה מוצרים בגודל מלא היה לי קשה לוותר...

      מחק
  3. פתחת לי ''אזור'' חדש למחשבות עכשיו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את אוהבת דברים חמודים פתחתי לך מימד שלם... ותשמעי קופסא שלמה של טיפוח במחיר ״מוצר מערבי״ בודד - לא הולך ברגל!!!

      מחק
  4. אפשר עדיין לרכוש את הקופסאות הזו ? לא מצאתיה באתר

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שציינתי, ככל שהקופסא יותר שווה היא אוזלת מהר יותר מהמלאי- אבל שמעתי שלקראת בלאק פריידיי יהיו קופסאות ממש שוות!

      מחק
  5. איזו קופסא עם תמהיל נהדר! מוצר מוצר... מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט מרוצה וישנן כמה קופסאות שאני מקווה שתשוחזרנה בקרוב

      מחק
  6. מעניין... מעניין מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מרינוש, אני יודעת שאת מנוסה באיפור קוריאני כמו ביבי קרם וטינטים למיניהם.

      מחק
  7. יאמייי עשית לי חשק עכשיו! נו מה יהיה..? :)
    הכל נראה מקסים ומעניין.. נראה שווה במיוחד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט חיכיתי למצב שבאמת אזדקק לטיפוח :)

      מחק