יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

מועדפים ומאכזבים - אוקטובר 2014

היי!

בלי חפירות מיותרות (עשיתי זאת מספיק בטאג הטלוויזיה שפורסם לאחרונה), הבה נתחיל עם המוצרים שעשו לי את אוקטובר!!!

EOS - בטעם חלב קוקוס


כמה כבר דובר ונאמר על הביצה הלחותית לשפתיים? טירוף שהתחיל בגברת קרדשיאן שצולמה מלחחת את שפתיה בכל עת, מעריצים מסביב לגלובוס ודיונים חמים על טעמים וצבעים... הגרסא החדשה אמורה להיות לחותית יותר מהקלאסית והיא אכן עוזרת ליובש בשפתיים שתקף אותי במהלך אוקטובר - אם כי לא פותרת אותו לגמרי... ניתנות לרכישה באתר נטוריסימו או באיביי.


פילינג סוכר של BBW - בריח קשמיר פלואו


לאחר שנגמר לי הפילינג האחרון שהבאתי מהארץ, רכשתי את הפילינג המוזהב הנ"ל (ועוד במחיר מלא של 16$ ללא מבצעים) בחנות באת אנד באדי וורקס. לא מדובר על פילינג "סבוני" ומקציף אלא על גרגרים גסים ושומניים יחסית אשר לא מחליפים את פעולת הסבון. הם מאסיביים אך לא שורטים ומשאירים את העור חלקלק ומשומן ממש כאילו יצאתי מים המלח! המים מחליקים על העור והוא פשוט מרגיש נפלא! הריח גם הוא מצוין. משתמשת בו פעמיים בשבוע ונהנית מכל רגע. ניתן לרכוש ישירות מהאתר עם חברת שילוח.


מסיר לק בצנצנת של CVS - 


מדובר בצנצנת שחשבתי שמכילה ספוג להסרת לק אבל בדיעבד מכילה נוזל (אצטון?) ומעין מברשת שבתוכה משפשפים את הציפורן עד להסרה מלאה. הנוזל עצמו אינו חונק ומסריח כמו אצטון רגיל והוא התמודד ביעילות עם לקים כהים ואפילו עם גליטר מחוספס של זויה. מוצר מעולה והרבה יותר נוח לשימוש מאצטון וצמר גפן! לא יודעת היכן ניתן לרכוש... סורי! אבל הרעיון מצוין!



שפתון Feel my pulse של מאק -


שפתון שיצא עם קולקציית Rising temprature בשנה שעברה כך שהוא במהדורה מוגבלת ולא ניתן להשיגו, מלבד באיביי. ומה אגיד לכם - חבל!!! מדובר בצבע סגול מדהים, מרקם לחותי (קרימשין), עמידות סבירה ובעיקר אפקט WOW שקשה להסביר. אני רק יכולה להגיד שכמות המחמאות שקיבלתי עליו, הן באינסטגרם והן מבנות ברחוב/בבית קפה - גרמה לי לשלוף אותו לא מעט החודש... הוא מיוחד אבל בלי להיות מוגזם, קל למרוח אותו וכיף לחדש אותו. אין לי ספק שאם יצא שוב באחת המהדורות המוגבלות אני אתחדש בו בהנאה רבה! האריזה החומה-זמשית גם מוסיפה לייחודיות שלו. סוואץ' בהמשך הפוסט.

למי הוא יותר מתאים? לי או לקאליסי? הקולאז' מתוך האינסטגרם שלי - עקבו נא!...


סבון האנימאניה של The body shop - 


הריון הוא דבר כל כך מוזר. במשך שנים הייתי נתקפת בחילה מלהריח סבונים בריח דבש, ובעיקר סבון פלמוליב הפופולרי בריח חלב ודבש היה הנמסיס שלי. מאז שאני בהריון פתאום התחשק לי להריח כמו דבש! ניצלתי מבצע חמוד להתחדשות בסבוני גוף של בודי שופ (העולמית) כמובן וביניהם - סבון האנימאניה, מכיל דבש אבל גם תמציות פרחים. הדבש שבו הושג בצורה הומניטרית, ויש לו פשוט ריח מעלף, הוא מקציף ותענוג להתקרצף איתו. בהשוואה לסבוני הגוף של באת אנד באדי וורקס - בודי שופ לוקחים ובענק. הרבה יותר איכותיים ומפנקים. קשה מאוד להשיג אונליין לצערי.


מגבונים לחים-מחדשים של ברט'ס ביז, עם אפרסק וערבה לבנה


גילוי נאות: אני ממש אוהבת מגבונים לחים! לפעמים אני מתעצלת להסיר את האיפור ואם לא נסחפתי עם מסקרה עמידה וכדומה, זה אחלה פיתרון. אני גם מאוד אוהבת לרענן איתם את הפנים בבוקר, ותמיד אני במצוד אחר המגבונים המושלמים. ויש מצב שמצאתי אותם - הדבורים של ברט, מותג שניתן להשיג בלוקפנטסטיק, תמיד סקרנו אותי כמותג שאמור להיות טבעי ואיכותי. מגבונים אלו מתהדרים באפקט exfoliating כלומר פילינג/קילוף עדין, והם באמת נותנים הרגשה אמיתית של ניקיון ולחות, מאוד מאוד לחים ונשארים כאלה לאורך זמן! חתול מאוהב...

וכעת... למאכזבים...

גירים לשיער (hair chalks)


הו, כמה תקוות תליתי בכם! כמה סרטונים ראיתי אודותיכם!!! בפועל - מה זה Fail... נשברים במגע הכי קל שיש, מסריחים מבושם סינטתי, מטנפים כל חלקה טובה, מושכים את השיער שגם ככה אין לי.. השתמשתי בהם ללוק הלוואין, כולם יצרו לי גוון אדום בשיער שזה יפה אך לא מה שרציתי. ביי!!!

אייליינר נוזלי סגול של Milani - infinitive



חיפשתי דיופ זול ויעיל לאייליינר הנוזלי של מייק אפ פוראבר. אז חיפשתי... מברשת דוקרנית ומוזרה, פורמולה הזויה, נמרח, נוזלי, מציק בעיניים ולא יורד!!! האייליינרים של ג'ייד כבר עדיפים על הסיוט הזה!!! מי שמתכננת על מוצרי מילני (שיש ביניהם גם יציאות מצוינות) לקראת הבלאק פרידיי - תתרחקו! הנה תמונה מכוערת במיוחד שלו עליי:

שפתון נוזלי של ספורה lip infusion בגוון red essence




כשמתבגרים מבינים שאין דבר כזה "מושלם". במיוחד כשמזמינים מארז אקלקטי של ספורה. יש בו יציאות מעולות (טו פייסד, OCC ועוד) ויש נפילות. תליתי לא מעט תקוות בשפתון הנוזלי הזה אבל לא אהבתי את הריח (הזכיר לי קצת את האפוקליפס הדוחים מבית רימל), לא את הגוון (אדום-חום שכזה), לא את הקונסיסטנטיות (נוזלי ולא אחיד) ולא את הגימור (מבריק וסתמי). בקיצור - לא מרגש במיוחד.  המארז עדיין זמין לרכישה!



הנה סוואץ' שלו לצד המאק המושלם:





אגב למי שרוכשת אונליין, בספורה או באיביי (ובהמון אתרים אחרים), אני ממליצה מאוד להירשם לאתר ebates ולעבור דרכו בעת הרכישה. תקבלו אחוזים מסוימים בכל קנייה, שיצטברו בחשבון הפייפאל שלכם, שאיתו תוכלו להזמין עוד דברים... וכן הלאה, וכן הלאה!!! אם אתן נרשמות חדשות תקבלו 5$ בונוס הצטרפות וגם אני אקבל בונוס קטן כי הגעתן דרכי! ממליצה בחום...

ומה אתן אהבתם החודש? תענו בתגובות ואם יש לכן בלוג עם מועדפים ומאכזבים מוזמנות לשרשר באהבה. אשמח כרגיל ללייקים ותגובות - הישארו מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוגבאינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל. 

*אגב מגיע לי מזל טוב! אני כבר בחודש תשיעי! איך שהזמן רץ... 







16 תגובות:

  1. בא לי על הEOS, אוף ! :'(
    התאכזבתי שלא אהבת את השפתון של ספורה, ממש רציתי לנסות - לפחות עכשיו אדע שלא כדאי :)
    פוסט מקסים כהרגלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להזמין EOS מאיביי או מנטוריסימו, הם ממש לא יקרים וזמינים למדיי! והספורה - כן, PASS! תודה יקירה

      מחק
  2. כמה אני אוהבת את הסבון של בודי שופ דבש..

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שכל הסבונים שלהם מדהימים! שיגיע הבלק פריידי, נעמיס כבר

      מחק
  3. בהצלחה בלידה ושתהיה קלה ביותר!

    השבמחק
  4. השפתון פשוט מהמם עליך!!! מבליט בצורה מעולה את העיניים!!!

    השבמחק
  5. שפתונים סגולים מחמיאים לך כל כך... וזה משהו שרק מעטים זוכים לו. תבורכי

    השבמחק
    תשובות
    1. סגול באופן גורף הוא צבע בעייתי... חשוב לנסות ולמצוא את הסגולים המחמיאים. תודה שיקסונת

      מחק
  6. חתולי! השפתון מהמם עלייך, הניחוחות של בודי שופ הורסים, ואי אפשר לעמוד בפיתוי של עוד שפתון EOS מגניב וטעימי! :)
    המון מזל טוב ושימשיך ויעבור בקלות! נשיקות אהובה :*

    השבמחק
  7. אני מודה ש-Feel my pulse לא כוס התה שלי, אבל עלייך הוא יפה!
    הרחתי את הבודי שופ הזה באיטליה ולא ברור לי למה ויתרתי עליו, אני מתה על מוצרים בריח דבש.
    האיליינר של מילאני זוועתי, יש לי את הכחול והוא מזעזע

    השבמחק
  8. לא קשור אומנם אבל החתול כזה חממממממוווווד!!!!!! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. מה לא קשור!!!! הכי קשור!!! חתולים ונצנצים!

      מחק