יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

Drugstore haul & L'oreal - review


היי כולם!

אני שמחה להציג את ה- haul (שלל/התחדשויות)  הראשון שלי מהדראגסטור! הדראגסטור הוא למעשה המקבילה האמריקאית לפארמים (סופר פארם או ניו פארם) ובארה״ב ישנה הפרדה די ברורה בין מותגי דראגסטור שנחשבים קוסמטיקה עממית כגון - לוריאל, רבלון, ניקס וכדומה - לבין קוסמטיקה יוקרתית שניתן למצוא למשל בספורה. היית והשלל הלך ותפח החלטתי לחלקו למספר נושאים/מותגים על מנת לא להתישכם, קוראים אהובים! 
אז המותג הראשון ממנו אני משתפת אתכם ברכישות הכיפיות שלי הוא - לוריאל!
L'oreal haul - drugstore


ראשית רציתי לשתף אתכם בהתנסות עם העפרונות החדשים של לוריאל מסדרת infalliable אשר הביאה לחיינו צלליות דחוסות מיוחדות. מצטרפים למשפחת ה״בלתי נכשלים״ עפרונות בעל השם הבלתי אפשרי - silkissime. וואט?! 
מדובר בעפרונות עיניים בפורמולה חדשנית, מועשרים במשי, מחליקים בקלות ועמידים במיוחד, ל-16 שעות.
בדוואיין ריד, הפארם הקרוב לביתי היה מבצע של מוצר שני ב-50 אחוז הנחה. כשהמחיר ההתחלתי הוא 9 דולר לעיפרון, כיצד אפשר לסרב?! במקרה נזקקתי לעיפרון בהיר וגם לעיפרון שחור כך שזה היה משמיים ממש. 


L'oreal silkissime eyeliner

העפרונות שבחרתי הם:
היילייטר (highlighter): גוון ניוד-שמפניה, חמאתי, מאיר, זהוב כתכשיט וזוהר כמו חתול בשמש. בימים המועטים שלנו יחד הספקתי להתאהב בו אנושות.



השתמשתי בחתיך הזה במעקה העין, כנקודות אור בפינת העין, ואפילו כהיילייטר על גשר האף! מוצר שחתולי אוהב מכל הלב!

העיפרון השני הוא שחור קלאסי ומתהדר בשם החתרני: black. מקורי!
עיפרון שחור אטום, עשיר, שאמור להוות דיופ מושלם לעפרונות 24/7 של אורבן דיקיי. ואנחנו אוהבות דיופים... הוא מעולה ועמיד במעקה העין, ניתן לשרטט איתו אייליינר בעובי בינוני או לטשטש למראה מעושן מהיר, ובגלל שהוא כה רך ומשיי - ניתן לקשקש איתו בחופשיות על העפעף כבסיס למעושן ״כבד״ יותר. נהדרוש!


*ניתן לרכוש באיביי משפע של מוכרים.
מסקרה טלסקופיק. יש מצב שהשתמשתי בה לראשונה בכיתה י׳. וזה היה מזמן... היות ואני בת 30... פלוס! Omg. האמת היא שהייתי נאמנה לה די הרבה שנים שכן אני חובבת מברשות סיליקוניות ומאריכות. אני ממש לא אוהבת מברשות שמנות שעושות ריסים קלאמפיים. 



המסקרה הזו קיימת פה בגרסת shocking extensions שלא נתקלתי בה בארץ, ואמורה להערכתי לגרום להארכת ריסים מסמאת חושים. האמת? היא בדיוק כפי שזכרתי (שזה אחלה - פורמולה יבשה בקטע טוב, מאריכה ועמידה והכי חשוב - קלה להסרה!)

ועכשיו תמונת קלוזאפ עם שלושת הכוכבים בלבד: תיחום שחור, נקודות אור עם ההיילייטר ומסקרה על ריסיי (חבל שלא עיגלתי אבל מילא)






במסגרת חיפושיי אחר מוצר טיפוח/עיצוב שיעזור לשיערי המעצבן (בקרוב תספורת), החלטתי לדגום ברשת CVS את הסרום הבא בתקווה קלושה שהוא דומה לשמן אולאו רלקס המושלם של קרסטס מבית לוריאל. אז קודם כל הוא לא. הוא לא שמן אלא סרום במרקם תחליבי, ונתחיל ממה אין בו: סיליקונים ומלחים. נדמה לי שהוא מתאים לשיער שעבר החלקה, אשמח אם תתרמו לי בתגובות מידע נוסף. 

L'oreal frizz taming eversleek serum

הסרום הזה הוא מעין לחות ללא שטיפה, מאוד קלילה שאמורה לטפל בעיקר בפריזיות של השיער ולרכך אותו. האמת שהימים האחרונים בניו יורק הרגישו כמו סערה טרופית והיה לח מאוד-מאוד אז אני לא יודעת אם זה פייר לבחון אותו בתנאים הללו... הוא חמוד. לא משהו מעלף. החיפושים ממשיכים (אני צופה חזרה מושפלת לאולאו רלקס בקרוב, עם עצירה ביוניק וואן. אשמח לתגובות/המלצות).

עד כאן הסקירה על החלק הלוריאלי של ההול. תודה שהייתם איתנו, שמחו אותנו בלייק לעמוד הבלוג הקטן והמנצנץ, ועקבו אחרינו באינסטוש (מי זה אנחנו?! אני וקאליסי כמובן).

נשיקות 
חתול נצנוץ שלכם 

8 תגובות:

  1. מתה על עפרונות שמפניה! מתה על עפרונות בכלל!
    גם הסדרה הזו של לוריאל מצויינת, המסכה שלהם מפילה

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרום בעיניי סבבה, לא השתגעתי. אני מוכנה לנסות את המסכה בהמלצתך!

      מחק
  2. ראיתי את השמפניה עליך בפעולה ואהבתי מאוד, במיוחד מדגיש את העיניים הירוקות החתוליות שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. רק אל תספרי מה ראית דרומה מהעיניים (הכפכפים... וכל מילה מיותרת... פח)

      מחק
  3. איזה כיף לך שהכל כ"כ נגיש ונוח!
    העיפרון בגוון שמפניה מקסים וממש מחמיא לך

    השבמחק
  4. עפרונות! אהבת חיי לפני שגיליתי את השפתונים ;) גוון שמפניה זהו גוון שאני תמיד מחפשת, וכמעט אף פעם לא מוצאת אחד שיענה לדרישותיי . מאוד מתאים ומחמיא לך! :) אני אוהבת מאוד את המסקרה הטלסקופית באריזת הזהב, מאוד מיוחדת! :) מאריכה ומפרידה את הריסים ולא יוצרת קלאמפים אט אול! :)

    השבמחק