יום שישי, 11 ביולי 2014

לטוס בסטייל - מה בתיק הטיסה שלי?

היי חתלתולים.

כמו בלוגריות ביוטי רבות, בימים מפחידים אלה אני מוצאת את עצמי מתלבטת - האם זה מתאים להעלות פוסטים שעוסקים בזוטות כמו קרם לחות וגלוס חדש, בזמן שכה רבים מאיתנו חווים חרדה אמיתית של ריצה למרחבים המוגנים, נפילות של רקטות ושלא נזכיר בכלל את חיילי צה"ל ואנשי המילואים שמחרפים את נפשם על מנת להגן עלינו...
המילה "אסקפיזם" (הסחת דעת נפשית באמצעות בידור או בילוי) מוזכרת רבות בימים אלה, ועולם הרשתות החברתיות אכן מספק לנו בריחה כלשהי. מצד אחד אני שמחה מאוד על הנסיעה הקרבה שכן זה משהו שנערכנו וחיכינו לו זמן רב, מצד שני - יש משהו מפחיד במעבר ליבשת אחרת בזמן שיקיריי נשארים כאן. בשורה התחתונה - החיים נמשכים, והדבר הטוב ביותר שניתן לעשות כרגע הוא להמשיך בשגרה תוך הקפדה על נקיטת אמצעי זהירות נדרשים.
אז היות והמעבר הולך וקרב, רוב עיתותיי מוקדשות לאריזות וסידורים. כמה תובנות אליהן הגעתי בתהליך: אני קונה אימפולסיבית ואגרנית סדרתית. כמויות החפצים, הבגדים והתמרוקים שיש ברשותי הן מוגזמות ומאוד קשה להחליט ולבחור מה לקחת, מה לאחסן ומה למסור/לתרום. עם זאת, ברגע שמאווררים ומארגנים את הדברים שכן בוחרים לקחת, יש בכך הקלה. השחרור שבצמצום נקרא לזה. המסקנות - לא לאגור!!! לא להתפתות למבצעים, לא חייבים לקנות כל מוצר חדש שיצא לשוק, גם אם הוא במבצע/מהדורה מוגבלת/אריזה מעניינת/מחיר מיוחד... הסיבה שבפוסט האמפטיז היו כל כך הרבה דברים, היא שבגלל הנסיעה השתדלתי לסיים מוצרים קיימים/פתוחים ולא לקנות חדשים על אף הפיתויים שבחברת השפע. יש בכך סיפוק גדול, ותתפלאו לשמוע שמאז הפרסום הצלחתי לסיים לא פחות מ-6 מוצרים נוספים! זה מספק מאוד, וגם מלמד אותי מה אני באמת אוהבת וצורכת (חרדה כשמגיעים לסוף המוצר) לעומת רכישות פחות מוצלחות (הקלה כשהמוצר נגמר).


אז אחרי כל זה, רציתי לחלוק אתכם את מוצרי היופי שמלווים אותי בטיסה. אני מודה שנדבקתי בחיידק הנסיעות - אם עוברים 6 חודשים בלי שביקרתי בנתב"ג, אני נהיית יצור רוטן, ממורמר ובלתי נסבל. אני מעדיפה להצטמצם בחיי היומיום שלי ולאפשר לעצמי לחוות מראות, טעמים וחוויות חדשות ושונות.
מתוקף היותי נוסעת "מתמידה", למדתי מה הדברים שחיוני להביא איתי בתיק העלייה למטוס - וגם מה לא! כמה טיפים ברורים מאליהם, אבל שווה להזכיר בכל מקרה:
  • אסור להעלות למטוס קרמים/נוזלים בכמות שעולה על 100 מ"ל. אז עדיף שלא תביאי את מי הגוף האהובים עלייך בתיק העלייה למטוס אלא תארזי אותם היטב במזוודה שנשלחת בבטן המטוס.
  • כמובן שכל מיני דברים חדים כמו פצירות מתכת או מספריים, יוחרמו מיידית.
  • קריאה לציבור – בבקשה!!! אל תנסו בדיוטי פרי את כ-ל הניחוחות החדשים, או לפחות לא על גופכן. בדיוק כמו שלא הייתן רוצות להתיישב ליד נוסע בדיוק אכל כריך טונה ריחני, אל תחנקו את הסובבים בעננה מתוקה-מבחילה של 5 בשמים שונים. בדיוק בשביל זה מחלקים בדיוטי פרי מקלוני נייר עליהם ניתן להתיז ולבחון בשמים.
  • לא מומלץ לבעלי עור רגיש לנסות כל מיני קרמים וסרומים  הדבר האחרון שאתן רוצות הוא לעלות לטיסה של 12 שעות עם תגובה אלרגית חביבה.
  • סביבת המטוס בדרך-כלל קרה ויבשה מאוד. שווה להצטייד בצעיף קליל ונעים, טיפות עיניים, גרביים קוזיות במיוחד ומוצרים שישיבו את הלחות לעור. הרחבה על כך, מיד...
אז מה בתיק העלייה למטוס שלי?!
קרם ידיים מוקטן – חמאת שיאה של ל'אוקסיטן.



הבחירה המושלמת. קטן וקומפקטי (10 מ"ל), בעל ריח ניטראלי (אפרופו חנק השכנים לטיסה), מלחח בטירוף, נספג בקלות, לא מותיר שכבה שומנית על העור... חבר מושלם לטיסה! משום מה תמיד כשאני עולה למטוס, הידיים שלי מתייבשות בטירוף ולכן אני מקפידה לשאת בין מטלטליי קרם ידיים מוכר ואמין, ול'אוקסיטן תמיד מספקים את הסחורה.

באלם (לחות לשפתיים) בטעם תות של Golden Rose



גם השפתיים מתייבשות נורא בטיסות אז חשוב להצטייד באיזושהי לחות טובה אחרת תנחתו על אדמת היעד בשפתיים חרבות ומבוקעות. לא נעים. יש המון מוצרים, עממיים ויוקרתיים, ברמות מחירים שונות. לטיסה הזו אני לוקחת עימי שפתון לחות פשוט וחמוד בטעםתות של חברת גולדן רוז, שנקנה בפינלנד וניחם היטב את שפתיי היבשות מקור בארץ המומינים.


בקבוקון למילוי בושם (Travalo).


כפי שציינתי, בעייתי להעלות מוצרים בגודל מלא למטוס ובינינו – זה גם כבד ושביר. הטראוולו הוא בקבוקון-פטנט שרכשתי ב"דרך היופי" בראשל"צ, פשוט מושיבים אותו על פיית הבושם כשהיא חשופה ורואים צינורית, והבושם נשאב פנימה בכמות של לפחות 20 התזות. כך, תוכלו להתרענן עם הבושם האהוב עליכן מיד עם הנחיתה! אני מילאתי את הטראוולו בשאנל מדמואזל (אגב, זו גם דרך טובה לנצל את טיפות הבושם האחרונות בבקבוק).


מברשת שיניים ומשחה מוקטנת –


זה כמובן לא חובה, אבל היות והטיסה שלי ארוכה (מת"א לניו יורק) אשמח מאוד להתרענן לפני הנחיתה עם צחצוח הגון! הסט הקטנטן הזה נלקח איתי ממלון מפנק בתאילנד בדיוק עבור טיסות ארוכות.

ג'ל חיטוי לידיים – The body shop



כשיושבים במושב ליד החלון, לפעמים מבאס להקים שני נוסעים רק כדי ליטול ידיים אחרי ארוחת הגורמה (NOT) שמוגשת במטוס. לכן, ג'ל חיטוי קטנטן של בודי שופ בניחוח קוקוס ובגודל 60 מ"ל יכול לסגור את הפינה!

תרסיס לרענון הפנים – Fix + מוקטן של מאק


מוזר מאוד שרק עכשיו אני מציינת בין דפי הבלוג את אחד המוצרים החביבים עליי ממאק! למה הוא משמש? מיליון דברים! ליחוח קליל של הפנים לפני האיפור, רענון איפור במהלך היום, החייאת מראה "קמחי" ומפודר כמו שעלול להיווצר לאחר שימוש במייקאפ מינרלי, "הדבקה" של מוצרים בתפזורת כמו פיגמנטים לעיניים, ולעניינינו – התזה או שתיים משיבות לעור הפנים לחות וחיוניות מבלי להסתבך עם מים או קרמים. מוצר מקסים שיש לי גם בגודל מלא.

ספר קריאה טוב – שתיים דובים/מאיר שלו



פעמים רבות, המסכים במטוסים עושים לי קצת סחרחורת או שהתכנים אינם מעניינים, לכן אני תמיד עולה לטיסה עם ספר סוחף שיעביר את זמני במהירות. זה הספר שילווה אותי הפעם.

אלה בעיקרון המוצרים שעולים איתי למטוס. ומה אתכן? יש לכן טיפים נוספים איך לעבור את הטיסה במצב המטופח ביותר? מוצרי חובה שאני יכולה להספיק לרכוש? בבקשה, דברו אליי, גם ככה אני מתרגשת...

אגב לעדכונים שוטפים אני מזמינה את כולם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג ולעקוב גם באינסטגרם.

ממני, החתלתול הנרגש.

4 תגובות:

  1. הסחת דעת זה בדיוק מה שצריך! אי אפשר להתבשל מול החדשות כ"כ הרבה.
    את מצויידת כמו שצריך לטיסה (היי איפה המסטיקים?)
    מאחלת לך טיסה נעימה ולא מורגשת.

    השבמחק
  2. לא דואגת מזה שאת נוסעת בכלל! כי אנחנו הכי נפגש שם.
    הפיקס+ של מאק או כל מים טרמליים/כאלה ואחרים דומים הם חובה בטיסות! ממש.
    בחרת מוצרים שמלווים גם אותי בכל מיני גרסאות דומות יותר או פחות :-)

    השבמחק
  3. אלו בדיוק המוצרים שעולים גם איתי למטוס. חייבת ספר, שפתון נגד יובש וקרם ידיים :) האקסטרא זה מסטיקים, אוזניות ואולי גם איזה מגזין ;) שתהיה לך נסיעה טובה ונחיתה רכה! ♡

    השבמחק
  4. אני כל כך אוהבת מוצרי איפור זה פשוט משדרג את המראה שלי כל פעם מחדש

    השבמחק