יום רביעי, 16 באפריל 2014

גופי בלבנט, ליבי בריו דה ז'נירו

היי חתלתולים.

האביב של 2014 מביא איתו המון שינויים והתחדשויות. אחד השינויים הטובים עבורי הוא הפלטפורמה הזו שיצרתי לי, שבה אני יכולה לקשקש בהנאה על דברים שעושים לי טוב. מדהים איזה שינוי יכול להתקיים בחיים תוך פחות משנה, אבל למדתי לקבל באהבה את השינויים הקטנים והגדולים, ובעיקר - ליהנות מהרגע. 



חג פסח תמיד היה החג האהוב עליי, בעיקר בגלל הסמיכות שלו ליום הולדתי (כה קרוב, ממש מעבר לפינה... הכינו את הממחטות, יהיה דרמטי). גדלנו בדרום, ומשפחתנו במקור מחיפה. כך שנסיעות של 4-5 שעות לצלילי פינק פלויד הן הדבר ראשון שעולה לי בראש, כשמגיעה התקופה הזו של השנה. זה, ובגדים חדשים (שהיו אירוע מיוחד עבורי). 

בוקר טוב מהמרפסת של סבתא, בלי איפור ועם מצייה בבטן:


מרמור של בוקר

בעיקרון אני לגמרי בנאדם של חורף, אבל קשה להישאר אדישים לשינויי העונות. הג'ינס, מכנסי הסקיני, המגפונים והג'קטים מפנים את מקומם לשמלות, חצאיות, טופים קלילים וצעיפים שאמורים להקל על שינויי מזג האוויר. גם כפות הרגליים מתאווררות - הציפורניים נמשחות בקורל קיצי וכיפי ואין כמו סנדל חדש ונינוח להתחיל איתו את העונה החמה. על רגליי: הלק הנפלא של ANNY בגוון upper east side chick (עוד על המותג כאן), וסנדלים חדשים וחגיגיים מבית איפנמה, או בשמם העממי: הסנדלים של ג'יזל.


הוזמנתי לחנות המותג להתרשם מהקולקציה החדשה וקיבלתי להתרשמות את הדגם הזה, שהוא גם חגיגי (אין על לבן) וגם נוח (מאוד!!!).



הדבר הכי חשוב שגיליתי - מעבר לכך שג'יזל היא הדוגמנית העשירה בעולם, יופי!!! הוא שבאיפנמה מקפידים על נושא המודעות הסביבתית.
הכפכפים מיוצרים בייצור אקולוגי ולפחות 30% מהחומרים המרכיבים אותם, הינם מתכלים וממוחזרים. היום בקבוק נסטי, מחר - כפכף אופנתי!
נעלתי אותם לסידורים עם ג'ינס, לליל הסדר, ויום למחרת - לטיול לחוף בת-גלים בחיפה. לרגע הרגשתי שוב בת 8, באה לבקר את סבא (ז"ל) וסבתא, מתרגשת לגלות רצועת חוף כחולה אחרי המרחבים הצהובים של הדרום.




מעבר להלבשה וההנעלה, גם שגרת האיפור משתנה - מילות המפתח הן רעננות, מינימליזם וקלילות. חשוב לשלב הגנה מפני השמש בשגרת הטיפוח - ואם היא באה בילד אין עם האיפור, מה טוב!!! 
אני כמעט לעולם לא מתחברת למייקאפים כבדים בעלי גימור עבה ופודרתי. אחד המוצרים האהובים עליי הוא ה - BB קרם של פופה, מוצר שהכרתי לפני מספר חודשים עת התלוויתי לחברה להשקה. לפני כחודשיים רכשתי אותו במבצע 1+1 בסופר פארם, במחיר די סביר (אם אינני טועה, באיזור ה-70 שקלים...).
מה שמיוחד ב-BB הזה הוא שהוא משולב גם בפריימר, ולמעשה חוסך גם פריימר לפנים וגם מריחת מקדם הגנה, היות ויש לו SPF של 20. המרקם שלו ג'לי-חלקלק ונעים, וריחו עדין וכמעט בלתי מורגש. הוא נספג במהירות ומעניק גימור סאטני מחמיא לעור, ומתאים ללקיחה בתיק ולמריחה זריזה אפילו באוטובוס בדרך לעבודה! מבחינתי - מוצר מנצח. 




על העיניים השתמשתי בצללית מינרלית אפויה של מאק, בשם הכה-הולם: In the sun. צללית ברונזית יפהפיה ושימושית, הנחתי אותה עם האצבע (כן כן) על העפעף וטשטשתי למראה עדין ומינימליסטי. ככה היא נראית (מדופטת כמובן) כשהיא מנסה להינצל מכפותיה של קאליסי:


mac in the sun
 ומוסווטשת על העור:

mac in the sun swatch

על הריסים השתמשתי במסקרה Lashes go wild של Essence - זולה ועושה את העבודה!!! קודם כל, האריזה שלה מגניבה לגמרי ומזכירה לי עיצוב קומיקסי. מעבר לכך, בדומה למסקרה Doll eyes אהובתי של לנקום, היא מגיעה בפורמולה יבשה יחסית, אינה מתפוררת ומעניקה אפקט של הארכה ועיבוי בעמידות סבירה. בא לי לומר... סוג של דיופ? בהחלט!
Essence lashes go wild mascara
את קו הריסים העליון והתחתון הדגשתי בקלילות עם העיפרון המדהים לבית בורז'ואה - מדהים אותי איך חברה "עממית" מייצרת כאלה מוצרים קולעים. העיפרון שלי מראה כבר סימני גסיסה, ובשביל ה-40 ש"ח פחות או יותר שהוא עלה לי, אני מתכוונת להצטייד בעוד כאלה ובקרוב. מוצר Holy Grail שלי.
Bourjois smokey black

אחרי כל העממיות הזו, חייבים קצת יוקרה... הפלטה הזו - Euphoric pink של ג'יבנשי היא הדבר הכי טוב שקרה לשידת האיפור שלי לאחרונה. 9 גוונים קיציים, לבישים, אופנתיים במרקם חלומי של קרם/מוס... יכולים לשמש כסומק קרם או כאודם (ורצוי גם וגם...), נטמעים בלחיים ובשפתיים במהירות הבזק, מתייבשים למראה מאט שכה מחמיא בקיץ המהביל... מתנה נפלאה שקניתי לעצמי (יום ההולדת בפתח הרי!). 



Givenchy euphoric pink


Givenchy euphoric pink

הנה סוואצ'ים מפנקים, ריור נעים:


Givenchy euphoric pink swatches



אני השתמשתי בגוון השמאלי ביותר, בשורה האמצעית:

ממה את בשוק!?

וזה היה כל האיפור שלי! מתאים מאוד לבנות שלא אוהבות מראה עשוי ומחפשות רק להדגיש קצת את תווי הפנים ולהפיג חיוורון. מראה צעיר ורענן, כי למי יש כוח למעושנים כבדים ולאייליינרים מדויקים בבוקר יום חול?! טוב... האמת שלי, לפעמים... אבל לא הפעם...
מבט מצועף... האקססורי המושלם לחוף



אני מאחלת לקוראיי ברוח האביב והפריחה, שהקיץ הזה יביא עימו הנאות חדשות, גילויים מפתיעים ורגעים של אושר.





פירוט בגדים:
חולצת במבי - pull & bear
חצאית פרחונית - h&m
צעיף חתולים - מתנה מחברה, במקור מאסוס
סנדלים - איפנמה
משקפי שמש - ריי באן
לק ידיים - מדבקות של סאלי הנסן
לק רגליים - ANNY

המון אהבה,

חתול נצנוץ.






5 תגובות:

  1. אהבתי את הסווצים. הפלטה יפיפיה, רק שכמו שאני מתכירה את עצמי היא היתה מצטרפת לפלטה של מאק כי יופי כזה חבל לקלקל וגם קצת צבעס להשתמש באצבע...
    הבחירה בסנדלים מאוד מוצלחת, הבאת לי את האביב וזה נהדר, היום הולדת שלי במאי אז התחלתי כבר לכתוב וויש ליסט ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה מגיעה עם אפליקטורים אבל מאד כדאי להשתמש בה!!!

      מחק
  2. ריגשת אותי !
    הלוק יפיפה

    השבמחק
  3. הלקים של אנני לא פחות ממושלמים, והמראה שיצרת עדין ומקסים. לייק ענק על התמונות!

    השבמחק