יום שבת, 27 באוקטובר 2018

מחשבות על סתיו

היי, מה שלומכם? זמן רב לא כתבתי בבלוג. האמת היא שבזמן שחזרתי מברצלונה פגשתי שם בשדה התעופה דיילת מתוקה (היי נופר) שאמרה שהיא צורכת את רוב התוכן דווקא דרך הבלוג וזה מאוד שימח אותי, לדעת שעדיין יש דרישה ורצון לקרוא בלוגים. נראה כאילו הכל היום קורה רק באינסטגרם, בחשיפה של מאיות שניה, ואפילו יוטיוב מעייף את הקהל. אני תמיד הייתי אישה של מילים אבל מודה שלאחרונה זה נראה כאילו אני כותבת באופן רנדומלי, כמו מן יומן שכזה. אבל מה רע בזה בעצם?... דיונים בפייסבוק מתלקחים תוך שניות, יוטיוב מתעסק בעיקר בקליקבייטים ודרמה, ואינסטגרם - ובכן, לפלטפורמה הזו יש בעיות משל עצמה. אבל בואו נדבר על דברים טובים - 
אחרי שספרתי לכם על השעון של דניאל וולינגטון בפוסט הקודם, הפעם משתפת אתכם בצמיד האלגנטי הזה. הוא צמיד בסגנון cuff בגוונים של לבן וזהב עם חריטת לוגו המותג, אקססורי משגע שמשדרג כל אאוטפיט. מזמינה אתכם להשתמש בקוד StavDW לקבל עליו 15 אחוז הנחה באתר הרשמי של דניאל וולינגטון. הוא נקרא classis bracelet;
https://www.danielwellington.com/us/classic-bracelet-collection
כל פעם שאני מתייאשת ממצב המדיה בישראל ואני מציצה בצמיד היפהפה הזה, אני נזכרת בדברים הטובים שהגיעו לחיי בזכות העיסוק שלי. תודה דניאל וולינגטון 💛



הפוסט אינו ממומן - הצמיד נשלח לסקירה על ידי החברה 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה