יום ראשון, 17 באפריל 2016

פינוקים אביביים

היי אהבות!

אין דבר המסמן את בוא האביב יותר מהשקות פרחוניות וכיפיות! מדפי הבישום מתפקעים מגרסאות חדשות וקלילות ומבשמים חדשים שמפציעים, ואני כאן על מנת לדווח על כל הפינוקים שבהם תוכלו להתחדש באביב הקרוב. כתבתן לי בהגרלה האחרונה שאתן מאוד אוהבות סקירות של מוצרים חדשים אז הנה אני מתייצבת למשימה, עם שפע מוצרים מסקרנים. הבה נתחיל:

חידושי גילטי

גילטי הפתיעו אותי עם קופסת הפתעות ובה מוצרים מהמותגים שאתן יודעות ששבו את לבי - אמיקה, עפרה, ושתי הפתעות בדמות מוצר לרגליים ובושם חדש. השמפו היבש המעולה של אמיקה (אם ניסיתן אתן יודעות על מה אני מדברת, ואם לא, באמת שכדאי) מקבל אח חדש בדמות ספריי טקסטורה חדש - un.done texture spray. תשכחו מה שידעתן על ספריי מקשה ודביק.

amika undone texture spray

מוצר זה אשר מבוסס כמו כל הטיפוח של אמיקה, על שמן האובליפיחה, מעולה ליצירת נפח בשיער על ידי הוספה של מרקם ומעין "קראנצ'יות" מבלי לתת לו תחושה נוקשה או שומנית. הוא מעולה ליצירת bedroom hair, מראה מבולגן ולא מתאמץ אשר נראה מצוין על שיער יום לאחר החפיפה. בשילוב עם התזת השמפו היבש על שורשי השיער, וספריי טקסטורה על השיער עצמו, מתקבל מראה של שיער מעוצב ובעל נפח מבלי להיראות עשוי יתר על המידה. קצת קשה להסביר, די דומה לאפקט של salt spray אם יצא לכן לנסות (מאוד נפוץ בקרב יוטיוב גורו'ז) אבל מאוד כדאי לנסות, מחירו 99 ש"ח באתר גילטי. הספריי מגיע באריזה המהממת האופיינית לאמיקה, בקרוב מגה-סקירה אודותיהם.

ofra killer queen

תמיד כיף להתנסות במוצרים של עפרה, חברת האיפור המקצועית שמצטיינת במוצרים בעלי עמידות מדהימה. אני מודה שסגול הוא לא הבחירה הטבעית שלי כשזה מגיע לאיפור עיניים, קשה להוציא אותו ממחוזות הנייטרלי - מוזהב - חום, לכן שמחתי כשנחת אצלי אייליינר ג'ל מבית עפרה בגוון killer queen - סגול שנראה מטורף לחלוטין בצנצנת אבל מתקבל מאוד muted ורגוע על העפעף בשכבה אחת, ויותר חי וזועק בשכבה שנייה. הפורמולה של האייליינרים של עפרה היא מאוד גמישה ורכה, נוחה לעבודה ומתקבעת במהירות. למי שמצפה למרקם ג'ל תהיה כאן הפתעה, לדעתי זהו יותר אייליינר קרם מאשר ג'ל. סוואצ'ים - בסוף הפוסט. ה - fixliner eyeliner gel נמכר באתר גילטי בעבור 109 מצלצלים. 

guilty box


הקופסא כללה עוד דוגמית בושם של ג'ימי צ'ו, ומוצר סקסי במיוחד - דאודורנט לכפות הרגליים מבית clearance. הדוגמית היא של הבושם illicit מבית ג'ימי צ'ו וזוהי התנסות ראשונה שלי עם בישום מבית האופנה הנ"ל. התרגשתי לגלות כי זמרת חביבה עליי במיוחד - סקיי פריירה היא הפרזנטורית של הבושם! היא יפהפייה, צעירה ומוזיקאית מעולה אז אני חושבת שזו בחירה נהדרת. לגבי הבושם עצמו - הוא מורכב מג'ינג'ר ותפוז מריר בתו העליון, תו ליבה של ורד ויסמין סמבק, ותו בסיס של ענבר ואלמוג. ניחוח עוקצני וצעיר, מיוחד ומגניב למדיי. ניתן לרכוש אותו עבור 390 שקלקלים.

המוצר האחרון והסקסי שבהם הוא - דאודורנט לכף הרגל, מוצר שכנראה הייתי פוסחת עליו חיש מהר וטוב מאוד שלא עשיתי כך! מדובר במוצר גאוני וחובה לקיץ. למי שלא יודעת, אני עובדת במשרה ציבורית עם קהל ולצערי כפכפכיי החביבים נזנחים גם בקיץ לטובת נעלי סירה ייצוגיות. כולנו יודעות מה זה קיץ ישראלי ולכן אחסוך מכן תיאורים מפורטים על תגובות פיזיולוגיות לחום, רק אגיד שמדובר בדאודורנט ספריי סופר קריר ומרענן שעושה את העבודה ושומר על כף רגל ריחנית ונקייה, גם בתנאי עבודה קשים. הדאודורנט של קלירנס הוא אנטי-פרספירנט ומנטרל ריח ובנוסף מסייע בהפחתת גרד וגירוי, מקל על עור רגיש ואדמומי, ומאזן את רמת ה-PH של העור. אז כן, זה לא היה נעים אבל יחד צלחנו את הנושא של הזעה בכפות רגליים, אני מרגישה שזה קרב בינינו ואנחנו ביחד ממשיכים למוצר הבא, לא לפני שתבחנו את קלירנס ממש כאן, פה הוא נרכש בעבור 69 ש"ח. תודה גילטי! ולחדשות הטובות - שלוש עוקבות יוכלו לזכות בתכולת הקופסא המדהימה הזו, המתרחשת בדף הפייסבוק של גילטי ובחשבון האינסטגרם @guiltyisrael. המון בהצלחה והלוואי וזו אחת מכן!

חידושי שפתיים

essence i love nude

טרנד הניוד מסרב לעזוב אותנו, ואסנס ממשיכים להפגיז בקולקציות מוגבלות (כן יירבו). קיבלתי לסקירה שני מוצרי שפתיים ניודיים - ליפ גלוס מסדרת XXXL shine בגוון 05 just nude ושפתון ניוד-מוקה בגוון come naturally. את הגלוס ממש לא אהבתי - שקוף מדי לטעמי, ומרגיש מעט שמנוני. הוא לא נשאר בגבולות השפתיים ונדד לצערי על כל הפנים. השפתון לעומת זאת הגיע בגוון סופר טרנדי של מוקה קרה ואפרפרה שהיתרגמה על שפתיי לגוון יומיומי מושלם. הפורמולה קרמית ומעט מבריקה, שינוי מרענן משפתוני המאט לקראת האביב. המחירים כרגיל עם אסנס סופר כיפיים - 11-13 ש"ח בסופר פארם.

מאק resillient rouge

עוד חדש לשפתיים הוא גלוס חדש ומושלם מבית מאק. אני מודה שכאשר נשלח אליי חשבתי לעצמי נו מה, עוד גלוס? מה כבר יש להם לחדש בתחום? ובכן, versicolour stain הינו גלוס צבעוני בעל יכולת הכתמה מרשימה, כזה אשר נמס לתוך השפתיים ומשאיר אותן בוהקות ומלאות.

מאק ורסיקולור סטיין


resilient rouge ניחן בגוון דובדבני עז אשר אהוב עליי במיוחד, הוא קרמי מאוד ולמען האמת מדובר באחלה של דיופ לאהובי מבית דיור - cheek and lip glow אשר סקרתי ממש כאן. כמו הגלואו של דיור, גם המוצר הזה נהדר הן כמכתים שפתיים והן כסומק נוזלי כיפי ועמיד ביותר, הוא מצוייד בשרביט ספוגי מוארך ואני כבר מחכה להתחדש בעוד גוון (אולי איזה ורוד ברבי משוגע). מחירו 119 ש"ח באתר מאק ובחנויות הרשת. סוואץ' בהמשך, יחד עם כל המוצרים.

עוד מוצר שפתיים יפהפה ומפתיע הוא השפתון של ג'ניפר לופז, יקירת הבלוג המכונה ג'יילו. הופתעתי מאוד לקבל גוון בחתימתה שהוא ורוד ולא אחד הניודים המזוהים עם האלילה המוזהבת, אבל אני מתה על ורוד אז ברור שלא התלוננתי...

לוריאל קולור ריש ג'ניפר לופז

ג'יילו בחרה בורוד מג'נטה כהה הנושק לסגול, עם תת גוון קר, גוון סקסי המשתייך ל"משפחת רבל" אם אתן מבינות את כוונתי. זוהי התנסות ראשונה שלי עם סדרת קולור ריש וזוהי מהדורה מוגבלת בשם "החיים בוורוד" שכוללת חמישה גוונים לחמש כוכבות. לגבי הגוון שברשותי - אהבתי את המרקם המאט, את צורת השפתון המחודדת (נוח מאוד לבעלות שפתיים מצוירות שתמיד יוצאות מקווי המתאר של השפתיים). האריזה יפהפייה, שחורה בגימור מאט עם מתכת מוזהבת וחתימה של הכוכבות והסדרה תימכר במהלך חודש אפריל ב - 45 ש"ח ברשתות הפארם השונות, הנה הסוואץ' שלו לצד השאר המובטחים, משמאל לימין: שפתון אסנס, ליפ גלוס אסנס, גלוס מכתים של מאק, שפתון של לוריאל, עפרה (שכבה אחת), עפרה (שתי שכבות).


חידושי טיפוח

נמשיך לראות מה חדש בדראגסטור עם BB cream חדש וכיפי מבית גרנייה. זוהי התנסות ראשונה שלי עם BB של גרנייה וקיבלתי לסקירה את גרסת ה - pure active אשר בעזרת חומצה סיליצילית אמורה גם לכסות את הפגמים וגם לטפח אותם. אתן כבר יודעות שאני די סנובית בכל הנוגע למוצרי בסיס אבל למען הבלוג אני מוכנה לנסות כל דבר... וטוב שכך.

גרנייה פיור אקטיב BB cream

ראשית אני רוצה לציין לשבח את ניחוח המלפפונים המרענן שכבש אותי משימוש ראשון. שנית - סוף סוף קלעו לגוון שלי שם בגרנייה, הגוון light/clare הוא גוון צהבהב נייטרלי שמתאים לי בדיוק עם השיזוף הקליל של תחילת האביב (תודות לשעות ארוכות בגינה עם הפעוט השובב בתבל). מדובר בקרם BB שכרגיל עם מוצרים מסוג זה מעניק לחות, כיסוי קל ומכיוון שמדובר במוצר המתאים לעור מעורב עד שמן הגימור המתקבל הוא מאט אבל יותר חי וקליל, פחות כבד ומשפוכטל (מראה ששנוא עליי מאוד). הקרם מתהדר ב - SPF 15 שזה לא מספיק, אבל עדיף על כלום. לא ממש אהבתי את האריזה הפלסטיקית הזולה למראה אבל היא כן פרקטית ומתאימה לזריקה בתיק, ובמחיר היכרות של 50 ש"ח לא ממש אפשר להתלונן.

ללין הוציאו את אחת הסדרות היפות ביותר שנתקלתי בהן לאחרונה, סדרת הפרחים (flowers by laline). הסדרה מעוצבת בלבן וזהב, עם ציורי מים יפהפיים וצבעוניים. הסדרה בניחוח פרחוני מתבקש ולא חזק או דומיננטי מדי. מדובר בסדרה שתהווה לדעתי מתנה מושלמת לעצמך או למארחת (שמתי עין על הדיפיוזר המקסים מהסדרה). אגב ללין השיקו אתר לרכישות אונליין, מה שיכול לחסוך לכן ביקור צפוף והמוני בקניון. 


flowers by laline

אני קיבלתי לסקירה את סורבה הגוף המקסים שהזכיר לי מאוד את המוצר בעל השם המקביל מ - the body shop, מוצר קליל בעל מרקם מרענן שנמס לתוך העור. חלופה מקסימה לבודי ספלאש למיניהם. יחד איתו קיבלתי סבון גרגרים - אחד המוצרים האהובים עליי ביותר מללין שלרוב אני רוכשת בניחוח וניל. ללין לגמרי פיצחו את נוסחת הפילינג מבחינתי - גרגרים לא קטנים מדי שעדיין לא מרגישים גסים ושורטים. שני המוצרים אינם מכילים פרבנים ו - SLS והם נמכרים ב - 59.90 ש"ח ל - 200 מ"ל (לפני הנחות).

קולקציית פרחים ללין

אני מקווה שנהניתן מהפוסט, הזוכה בהגרלת קולור פופ תוכרז בהמשך השבוע. יש עוד הרבה פוסטים בקנה, אני ממליצה להירשם לעדכונים על מנת שלא לפספס, לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם.
.

שבוע טרום פסח נהדר לכן, נשיקות!
חתולי.

**גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה, הלינקים לגילטי הינם חלק מתכנית שותפים**

6 תגובות:

  1. סדרת הפרחים החדשה של ללין כל כך תפסה אותי בניראות המיוחדת שלה. מקווה שהריח יקלע לטעמי!
    חג שמח יקירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שמבחינת הנראות שחקו אותה, ריח הוא כמובן עניין של טעם... חג מעולה בובה! תודה על התגובה!

      מחק
  2. הגלוסים החדשים האלה של מאק זה משהו משהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. היית מאמינה איך ננדוד ממאט לגלוס?

      מחק
  3. גם אני שמתי עין על הגלוסים ממאק! ממתקים אביביים, כיף!

    השבמחק
    תשובות
    1. לשפתיים של המדינה מגיע הטוב ביותר!

      מחק