יום רביעי, 27 בינואר 2016

מדריך קניות איפור בניו יורק

לפחות אחת לשבוע אני מקבלת טלפון או הודעה בזו הלשון:
"חתולי, אני נוסעת לניו יורק, מה לקנות ואיפה?" ולכן החלטתי להכין מדריך מסוכם של האתרים המומלצים לקניות איפור וטיפוח בתפוח הגדול. אז מה יהיה לנו כאן?

  • מותגי יוקרה
  • איפור וטיפוח עממי (Drugstore)
  • איפור נישתי (אינדי, מקצועי וכדומה)
  • מציאונים
  • איפור וטיפוח אסייתי
  • טאץ' אישי...

הולך להיות ארוך, אז בואו נתחיל... 

מותגי יוקרה!

ספורה היא התחנה הראשונה של כל חובבת איפור שמכבדת את עצמה.
תמונה מכאן


ישנם סניפים רבים הפזורים ברחבי העיר. אני שומרת נקודה חמה לסניף שהיה סמוך לביתי (לשעבר) ברחוב 86 ולקסינגטון, אבל הסניפים המפורסמים והגדולים ביותר נמצאים בטיימס סקוור ובשדרה החמישית. ניתן למצוא שם 
מותגים מובילים כמו האוורגלאס, קאט וון די, מארק ג'ייקובס, אורבן דיקיי, בנפיט, בקה ועוד ועוד.כמה טיפים: 

  • בספורה מדיניות הדוגמאות היא מאוד נדיבה. ניתן לבקש דוגמית של כל מוצר או בושם בחנות. דרך נפלאה להתנסות אם כי גם מדיניות ההחזרה היא מהגמישות שנתקלתי בהן אפילו בארה"ב.
  • אל תפספסו את מותג הבית של ספורה המציג מוצרים במחירים יחסית נגישים ואת הקיטים sephora favorites שבדר"כ יש להם שווי רב שעולה על מחירם בשוק.
  • מי שמתכוון לבלות כמה ימים בעיר אני ממליצה מאוד להזמין למלון את הווישליסט, כיון שאפשר לקבל בחזרה בין 4 ל8 אחוז מערך הקנייה בקאשבק דרך איבייטס, ולהזמנה ניתן תמיד לצרף 3 דוגמיות חינם ומוצר מוקטן משתנה. פשוט גגלו sephora promo codes וגלו אילו ממתקים תוכלו לקבל חינם אין כסף (אגב אם תבחרו להחזיר מוצר לאחר מכן את המוקטן עדיין תוכלו תשמרו לעצמכם.)
  • שווה מאוד להירשם למועדון הלקוחות של ספורה, beauty insider, ולצבור נקודות שניתן להמיר במוצרים, ובעיקר כי מקבלים מתנת יום הולדת שווה (ב - 2015 זה היה זוג שפתונים מוקטנים של נארס). כמו כן אפשר לעבור מיני מייקאובר בדוכנים של ספורה אבל צפו לדרדור רציני שיעלה לכם לא מעט ברכישות...
  • בספורה אין מבצעים למעט פעמיים בשנה בהם יש 15-20% הנחה לבעלות חבר המועדון בלבד. אז אל תתאכזבו
מותגי יוקרה נוספים תמצאו בכל-בו האהוב עליי בלומינגדיילס, ברחוב 59 ולקסינגטון.



תמונה מכאן
אווירה יוקרתית, שירות אדיב ווייב של סרט קולנוע ישן מאפיינים את בלומינגדיילס, שם יש דוכנים שווים גם של by terry, קווין אוקוון ועוד. אל תשכחו לעצור הדרך החוצה לקאפקייק של מגנוליה (יאמי). אולי תפגשו שם את רייצ'ל גרין, אוחזת בשקית חומה?
על מייסיז אני לא ממליצה כי יש שם דיילות דחפניות באווירת משביר אבל יש שם דוכן של אנסטסיה בברלי הילס עם השפתונים הנוזליים למי שזה מעניין אותה. עוד חנויות יוקרתיות הן ברניז, סאקס פיפת אווניו בעלת החלונות המרהיבים וניימן מארקוס.


דראגסטור (איפור וטיפוח עממי)

ארה"ב היא ממלכת האיפור העממי. מותגים כמו מילאני, ווט אנד ווילד, קאבר גירל, ג'ורדנה, ניקס, NYC, מייבלין, לוריאל, רבלון, ריל טכניקס, ואפילו דה באלם בסניפים נבחרים. ניתן למצוא את רוב המותגים ברשת טארגט אבל בניו יורק היא נמצאת במתחם שממוקם בספאניש הארלם (שווה ביקור לגמרי, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר. בכל מקרה, אל תפחדו לבקר, שכונה מתחדשת ומהממת).
תמונה מכאן

בתוך מנהטן חפשו סניפים של דוואיין ריד, וולגרינס, CVS ורייט אייד. כמה טיפים מועילים:

  • ניקס (Nyx cosmetics) ניתן למצוא רק בCVS אבל המבחר עלוב למדי ותמיד יש חוסרים. ממליצה לחפש יותר בטארגט או בריקי'ז (עוד על ריקי'ז באיפור נישתי).
  • מבצעים יש תמיד אבל הם משתנים. לפעמים זה קנה אחד והשני בחצי מחיר, לפעמים זה קנה ב - 10 דולר וקבל 3 דולר מתנה לרכישה הבאה, והכי טוב כשזה גם וגם. לפעמים אין אף מבצע וזה מבאס אבל שווה לחכות כי זה משתנה ברמה יומיומית.
  • בחלק מהסניפים יש סלסלת Clearance ושם אפשר למצוא מציאות כמו צללית קולור טאטו בדולר,  מייקאפים שונים ב - 3 דולר וכדומה. לפעמים הם ישנים ומבעסים אבל לפעמים הם חדשים לגמרי.
  • דה באלם אפשר למצוא בסניפים גדולים ומרכזיים של דוואיין ריד. חוויה כיפית.
  • שימו לב שאין טסטרים אבל ניתן לנסות ולהחזיר מוצר ללא בעיה עם קבלה (בלי קבלה תקבלו זיכוי לחנות).
  • מומלץ לבקר בחנויות הקונספט של ELF המציעות מוצרים באיכות מהממת תמורת דולרים בודדים: פלטות קונטור, שפתונים, מברשות ועוד. יש חנות נהדרת ביוניון סקוור.

מציאונים

ישנן כמה רשתות שמוכרות פריטים עונתיים בהנחות משמעותיות. כמעט לכולן מחלקת ביוטי שבה ניתן למצוא מציאות מטורפות אבל צריך לחטט.
תמונה מכאן


  • Marshalls, TJmaxx - לקים של OPI בדולר, שפתונים של קט וון די ב - 8 דולר (!!!), עפרונות של מייקאפ פור אבר ב - 6 דולר
  • Nordtrom rack - ברונזר של טו פייסד ב - 11 דולר, סומק של סטילה ב - 6 דולר. יש חנות מדליקה ביוניון סקוור, שם תמצאו גם:
  • Burlington coat factory - מלבד מבחר ענק של מעילים ובגדים לילדים יש שם גם המון בשמים  מוזלים ואיפור וטיפוח בשליש מחיר.

איפור נישתי

תמונה מכאן

יופי אלטרנטיבי - רשת חנויות  ריקי'ז מתמחה במוצרי שיער ומחזיקה מותגים סופר מעניינים כמו Ben Nye, מברשות מורפי, סמאשבוקס, ניקס, LA girl, דוס אוף קולורז, קולורד ריין ועוד. בנוסף לצבעי שיער מטורפים, כפכפים, פיצ'יפקס, אביזרי מין, פאות, מוצרי שיזוף, לקים ומברשות שיער מקצועיות. ראו הוזהרתן - העובדים סופר מגעילים ואנטיפטים ומדיניות ההחזרה גרועה במיוחד. אבל יש טסטרים!

מותגים אלטרנטיביים ניתן למצוא גם בחנויות המעוצבות וההיפסטריות של אורבן אאוטפיטרז ובראשם ליים קריים שלהם תצוגה בסניף המרכזי בהראלד סקוור. בנוסף הם מחזיקים מותגים כמו bh cosmetics,  סטילה, מותגים אסייתים, מגוון גדול של מותגי שמפו יבש (היפסטריות לא חופפות), ליפסטיק קווין, וכן מגוון מוצרי טיפוח ונרות עבודת יד.

איפור אסייתי
ניתן להשיג בצ'יינה טאון, אבל יותר ידידותי ונוח להגיע לקוריאה טאון שנמצאת ברחוב 34 במנהטן, ממש קרוב למייסיז. חנויות קונספט של טוני מולי ופייס שופ, וגם חנויות שמאגדות מותגים כמו אטוד האוס, סקינפוד ופריפרה. המלצה מסויגת כיון שהמחירים יקרים משמעותית מהזמנה אונליין.

מה אין בניו יורק?


  • אין חנות פיזית שמחזיקה מברשות של סיגמא אבל אפשר להזמין למלון ולחסוך עלויות שילוח מטורפות.
  • אין חנות של קולורפופ - שוב רק הזמנה ישירה מהאתר
  • אין חנויות של אלטה. מי שחושקת במוצרים של it cosmetics או לוראק תצטרך להזמין מהאתר. מה שכן באלטה מבחר ענק של מוצרי דראגסטור ולרוב במבצעים שווים. חובה כרטיס אשראי אמריקאי.
עד כאן המדריך שלי. מקווה שנהניתן ומצאתן אותו מועיל. אני תמיד פה בשבילכם!
כתיבת המדריך עשתה אותי נורא עצובה ונוסטלגית. מזל שחברת עפרה האהובה עליי שחררה קולקציה שלמה בהשראת קו הרקיע של ניו יורק, עם שמות מעוררים כמו סטטן איילנד, דה ברונקס, קבלו את מנהטן על שפתיי: 
ofra manhattan


אני חוזרת וטוענת כי זוהי אחת הפורמולות הכי מושלמות של שפתונים נוזליים עמידים בהם נתקלתי. אני ממליצה לא להשתהות ולהזמין כיון שהקולקציה מוגבלת. איפה לרכוש? אתר גילטי כמובן. גם פלטת הארות מהממת של עפרה הגיעה למלאי, אני ממליצה מאוד לבדוק אותה, בקרוב אעלה סקירה. לרכישה.*

עד הפוסט הבא - נשיקות.

*גילוי נאות: התקבל לסקירה. תכנית שותפים.

4 תגובות:

  1. מתי כבר אוכל לטוס לשם? שומרת את המדריך שלך, פשוט נשמע כמו חלום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כל דבר בזמנו, את נורא צעירה ותגיעי לכל מקום... לגזור ולשמור.

      מחק
  2. גאד דאמיט אני רוצה לניו יורק!

    השבמחק
  3. יש לי תחושה שבקרוב מאוד תגיעי לשם...

    השבמחק