יום שישי, 6 בנובמבר 2015

Dupe alert? Hourglass vs. Elf ambient palettes


היי לכולן!
לדעתי אחד הדברים שמבחינים בין מתאפרת למכורת איפור אמיתית הוא החיפוש האינסופי אחר דיופים (כפילים, מוצר דראגסטור המתפקד כמוצר יוקרה). קשה להסביר את האושר שיש במציאת שפתון דראגסטור בעל מרקם וגוון מדויקים כשל שפתון יוקרתי. תאמינו או לא, יש נשים אשר מוצאות שפתון שהן אוהבות ולא מוכנות לחפש לו תחליף! אפילו אם הוא עולה פחות מעשרה דולר! אין על הריגוש הזה של מציאת מוצר שנראה ומרגיש כמו מוצר יוקרה בידיעה ששילמת עליו דולרים בודדים (בישראל לצערי זה קצת פחות רלוונטי כיון שגם הדראגסטור מתומחר באופן יקר יחסית). 

 Hourglass vs. Elf ambient palettes


לי אישית יש לא מעט דיופים באוסף ואשמח לחלוק אותם עמכן באם תרצו.
פלטת הפודרות המאירות של האוורגלאס, מותג היוקרה האמריקאי, היתה לאחד המוצרים המדוברים בעולם היופי מרגע יציאתה לשוק. מחירה היה טוב יחסית לפודרות הבודדות, האריזה משגעת ביופייה והאיכות היתה מדהימה. מאז הם הספיקו להוציא פלטת סמקים מטריפה שסקרתי כאן בבלוג ועוד פלטת חג משוגעת עם פודרות, סמקים וברונזר.
בכל מקרה, באחד מהבלוגים הרבים אחרי אני עוקבת (האם מעניינת אתכם רשימת קריאה שלי?) היה הייפ רציני כאשר אלף, ענקית האיפור הזולה, הוציאה פלטת אמביינט שאפילו לא ניסתה להסתיר את היותה דיופ להאוורגלאס. הפלטה של אלף אזלה מהאתר תוך שעות ספורות, חזרה לאחר מספר ימים ושוב אזלה! חשבתי שאני מתחרפנת. זה קרה כשעוד גרתי בניו יורק אז כמו מכורה טובה הרמתי טלפון לחנות הקונספט של אלף ביוניון סקוור והשבעתי את שקווייבה (כל המוכרות של אלף תמיד נראות כאילו יצאו מפארודיה על הארלם)  שהיא שומרת לי על הפאלטה האחרונה בניו יורק (!!!). כמה תחנות סבווי משם נשמתי לרווחה, האוצר בידי. כמובן שאספתי עוד כמה אוצרות באלף, אם כבר אז כבר...

 Hourglass vs. Elf ambient palettes

לגבי ההשוואה. פלטת האמביינט של האוורגלאס זועקת יוקרה, גלאם ועיצוב עם אריזה דמויית קליע בקווים חלקים וזורמים. האמביינט של אלף מאוד פשוטה ובסיסית אך לא נראית צ'יפית כלל.  להיפך, פלטה במראה מקצועי בלי הסחות דעת. היא שטוחה ודקה ומתאימה מאוד לתיק איפור מקצועי. שתי הפלטות מגיעות עם מראה ענקית ונוחה.
הפלטה של האוורגלאס מגיעה עם 3 פאנים בעוד שאלף מגיעה עם ארבעה. רק בעת צילום הפוסט זה היכה בי - הגוון הרביעי הוא בעצם דיופ לדים לייט, פודרה בודדת מהליין. אז בעצם מקבלים פה דיופים לארבע פודרות במוצר אחד.

 Hourglass vs. Elf ambient palettes
ועכשיו לתכלס - ביצועים. הגוונים דומים עד זהים. לדעתי זה זניח במיוחד במוצר כמו פודרות גימור אשר לא אמורות לתת גוון ספציפי לעור אלא "לפנש" אותו או לתת לו להיראות מואר באפקטים שונים כפי שפודרות אמביינט מתיימרות לעשות. מבחינת גימור הפודרות של האוורגלאס מבריקות הרבה יותר ולכן הן יותר כמו היילייטרים סופר עדינים (מלבד דים לייט שהיא יחסית מאט). הפודרות של אלף הרבה פחות מבריקות אז יותר מתאימות לשימוש קלאסי כפודרה. עם זאת, הן פחות רכות אבל לא בהרבה, וקצת יותר מתפוררות בעוד שהאוורגלאס בעלות מרקם חלומי לחלוטין שמזכיר מוצרים אפויים קלאסיים. שני המוצרים נותנים הארה עדינה וגימור מושלם לעור.
לגבי סוואצ'ים - בחיי שניסיתי לצלם אבל מדובר בפודרות גימור!!! להלן ניסיונותיי עם סוואצ'ים, מקווה שזה עזר:

 Hourglass vs. Elf ambient palettes

בשורה התחתונה - האם פלטה ב 6 דולר יכולה להחליף פלטה ב 58 דולר? לדעתי התשובה תלויה במשתמש... אם את מכורת טרנדים שאוהבת להתנסות בכל מוצר שעושה הייפ (היי חתולי) והתקציב מוגבל, אני חושבת שלקנות את האוורגלאס זה ממש מיותר. הפלטה של אלף בסה"כ היא מוצר מדהים במחיר ממש מגוחך, ולדעתי פודרה היא אחד הדברים הכי טריקיים למצוא בדראגסטור. זו בהחלט פלטה ששווה את מחירה ואף הרבה יותר מכך. כמו כן בעלות עור שמן לדעתי יעדיפו את הפלטה של אלף כי היא פשוט פחות מבריקה ויותר טבעית בגימור.
אם את סנובית של מותגים, או אוהבת פודרות סופר מבריקות, או חולת היילייטרים ושימרים,  ההאוורגלאס תקשט את תיק האיפור שלך באהבה.
ואני? ברור ששומרת את שתיהן!!! 
מומלץ לעקוב ולחפש את הפלטה של אלף באתר אייהרב (קבלו 5 דולר מתנה לרכישה ראשונה באתר) או בביוטיג'וינט. את האוורגלאס אני רוכשת בספורה.
כמו תמיד אני ממליצה להיכנס לחנויות דרך ebates ולקבל כסף חזרה, מי שתרשם דרך הלינק שלי תקבל 5$ קאשבק וגם תזכה אותי ב - 5$ אז לכו על זה.
אם אתן חובבות דיופים או סתם חסכניות אני ממליצה לעקוב אחרי dupethat, אלופות הדיופים שאף הוציאו לאחרונה צמד היילייטרים מושלם בשיתוף פעולה עם OFRA. תציצו עליהם כאן.
אז כמו ששמתן לב חזרתי עם חפירה אולד סקול...  יש לי כמו שציינתי האול קניות ענק מאלף. האם זה משהו שמעניין אתכן? ודיופים בכלליות? ספרו לי בתגובות!

חתולי.

15 תגובות:

  1. אוי חיכיתי לסקירה הזאת, את מהממת ואני לגמרי הולכת על האלף!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חיכיתי לה!!! את תאהבי, אין מצב שלא...

      מחק
  2. מעניין!
    לרוב אני לא מתעלפת על מוצרי ELF, אבל אולי יתחיל השינוי כאן!
    איך העמידות שלה בהשוואה להאורגלאס?

    השבמחק
    תשובות
    1. שתיהן לא עמידות בטירוף. הייתי אומרת שבערך אותו דבר. שמחה שאהבת!

      מחק
  3. אוף, יש לי בעיה עם האורגלאס (המחיר) ועם אלף (המחיר) כאילו האחד יקר מדי והשני זול מדי, בשני המקרים יש לי חסם פסיכולוגי חחחחחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע כמו תירוצים שרוצים... גשי מיד לקנות הכל

      מחק
  4. חיכיתי לסקירה הזאת מלא זמן, בעיקר שאלף נחתה אצלי שבוע שעבר ונשארה בודדה וגלמודה על השידה מפאת חוסר זמן (אבל כמה שמחתי לראות אותה בביוטיג׳וינט אחרי ההייפ עליה! )
    פריקית של האורגלאס תמיד אשאר ומקווה שהפלטה הזאת תשנה את חיי ותחסוך לי קצת בארנק... ברגע שמוצר טוב, הוא טוב. לא משנה המותג ואני מאוד נהנית מאלף.
    With that being said, נחתום בדש לשקוויבה xoxo
    מיאו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מחכה לסקירה שלך ואכניס אותה בעריכה ברגע שתעלה, מבטיחה

      מחק
  5. וואי היא נראית מהמם! מתי כבר יהיה אותה באייהרב?
    גם את ההאורגלס אני אקנה בסופו של דבר...
    ואשמח לראות הול של אלף!

    השבמחק
  6. אהבתי את הפיגמנט של הצלליות, אני מכירה את חברת ELF אך עוד לא יצא לי לנסות אותם זה אומר ששווה לנסות דברים חדשים שיכולים לשדרג את ה איפור

    השבמחק
  7. וואו נשמע מעניין! :) השאלה אם יגיע לאייהרב.. ;)
    אני אוהבת פוסטים שמציגים דיופים. עושה לי תמיד חש ללכת לחפש בעצמי.. ואז לגלות במגירת האיפור שכבר יש לי כמה וכמה דיופים :P

    השבמחק
    תשובות
    1. דיופים יש לא מעט בשוק אבל לאמביינט קשה למצוא

      מחק