יום שני, 22 בספטמבר 2014

Sephora summer stash review and swatches



היי קאפקייקס!!!


sephora summer stash
והנה זה שוב מגיע, עונת החגים.

מה שבארץ מסתכם בארוחות משפחתיות (מלוות בהמון רגשי אשם וחטטנות פולניים), גפילטע פיש (איכס), ותלושים לחג, התחלף אצלי השנה בממתקי הלוואין, ניחוחות דלעת ומארזים חגיגיים. ברטר לא רע, הייתי אומרת?!...
אחרי לא מעט כוכבים מהדראגסטור (מייבלין, לוריאל) הגיע הזמן שנדבר קצת על יוקרה, לא?...

אחח, איפור וטיפוח יוקרה. אין כמו האריזות המפתות, הניחוחות העשירים, והמוצרים הייחודיים של חברות היוקרה. אל תבינו לא נכון - אני לגמרי בעד שילוב - אבל מה יותר מפנק ממארז מספורה, שכולו יוקרה?! 
המארז עליו אני אדבר היום יצא בקיץ כחלק מסדרת Sephora favorites (המארז עדיין ניתן לרכישה) - מארזים ייחודיים לרשת ספורה הכוללים בדר"כ אסופה של "כוכבים" במהדורה מוגבלת או בגודל מיוחד, המאוגדים תחת נושא ספציפי. המארז שרכשתי בששון רב, כולל את הכוכבים של הקיץ. שנתחיל?...

OCC Lip tar - Stained Gloss in New Wave with Lip Brush

זוהי התנסות ראשונה (ספוילר - ולא אחרונה!) שלי עם מוצר מבית obsessive compulsive cosmetics, מוצר שפתיים מדובר ומפורסם מאוד. הסטיינים של OCC מגיעים עם מברשת וידועים בפיגמנט מטורף, נוחות מריחה ועמידות נהדרת. מה שמחתי לקבל צבע פוקסיה שקפקף ומחמיא שאתן יודעות שאני כה אוהבת...




ואיך היפיוף הזה מיתרגם על השפתיים? עם/בלי פלאש:

הכוכב הבא מהמארז הוא לא אחר מברונזר של נארס, בגוון לגונה המפורסם:



אין יותר קיצי מנשיקת שמש על הפנים. הברונזר הזה הוא די מאט אולם ניתן להבחין גם בנצנוץ עדין ביותר. למרות זאת, הוא עדיין מתאים גם לשיזוף עדין של הפנים וגם לחיטוב עצמות הלחיים. השתמשתי בו גם באיפור עיניים בקפל, תמונה בסוף הפוסט. היה לי אותו בעבר במארז דואו עם סומק אנג'ליקה ולא התלהבתי בכלל, אפילו העברתי אותו הלאה אבל אני חושבת שהאיכות של המוצרים כשהם בדואו היא פשוט פחות טובה, כי הלגונה הזה הוא במילה אחת - חלום. ממש שווה. נישאר בגזרת הלחיים:
סומק קרם-ג'ל על בסיס מי קוקוס מבית Josie maran, השלישי שיש לי כבר! בצבע אדמדם-דובדבני, אני לא מתה על צבע אדום שכזה על הלחיים שכן אני סמוקה מטבעי ובדר"כ מנסה להסתיר את האדמומיות, אבל ככה זה במארזים - הם מגיעים עם תכולה קבועה וחלק מהמוצרים מתאימים יותר מהאחרים.
המוצר האחרון לאיפור העור שמגיע במארז הוא לומינייזר (היילייטר קרמי) של חברת Buxom. ממתק שבאמת תמיד כיף לקבל, בתור חולת היילייטרים ידועה!
האמת היא שלא הכרתי כ"כ את המותג הזה, ומה רבה הפתעתי לקבל דיופ די מוצלח לשימר הנוזלי האהוב עליי בעולם של - BECCA! הלומינייזר בגוון שמפניה מעניק הארה מושלמת, נוח לשימוש ומחמיא לגוון העור בטירוף. שלום חבר חדש!!!
Buxom luminizer swatch

דעתי על הלומינייזר - לא פחות ממדהים! יש סוואץ' עם פלאש ובלי, והוא הכי מזכיר לי את השימר הנוזלי של שאנל בגוון (אין לי פה להשוואה לצערי אבל תיקחו את המילה שלי בנושא). הוא מאוד עדין ומימי, נטמע בעור בקלות ודליל לעומת בקה. בנוסף, הוא נטול ריח שעבורי זה יתרון גדול. הפתעה!!!

גם מוצרים לאיפור העיניים התקבלו במארז. התקבל עיפרון Make Up For Ever Aqua Eyes Waterproof Eyeliner Pencil in 12L, עיפרון עיניים כחול שכנראה חשבו שמתאים במיוחד לעונת הקיץ:


MUFE aqua eyes L12


גילוי: אני לא משוגעת על כחול ובכלליות עפרונות עיניים אין לי בעיה לרכוש מחברות עממיות, אולם מוצרי העיניים של MUFE ידועים לטובה ולכן שמחתי להתנסות בו. בהמשך, עוד תמונה שלו בקו המים יחד עם המוצר הבא (אחת הסיבות העיקריות להזמנת המארז!):

Stila Cosmetics Magnificent Metals Foil Finish Eye Shadow in Kitten 



stila magnifiant metals kitten

אז במה מדובר בעצם, מלבד צללית בשם המושלם Kitten (כאילו, ברור שאני חייבת אותה ברשותי)... מדובר בצללית מטאלית בגימור של מתכת נוזלית, עם פיגמנט עז ונצנוץ משגע. הצללית מגיעה במרקם קרמי קופצני ואינטנסיבי, וצריך להיזהר שלא תתגבש לגושים, אבל היא פשוט מהממת!!! יש גם בסוף תמונה שלה עם איפור עיניים מלא...
והנה תמונה עם הצללית של סטילה והעיפרון הכחול של MUFE:


ועוד תמונה עם צללית קיטן והברונזר לגונה כצללית מעבר, באיפור קצת יותר דרמטי עם אייליינר עבה, הצללות של לגונה שנמחקו קצת בפלאש והליפ טאר של OCC:



עוד מודגמת בתמונה המסקרה שהתקבלה, מבית מארק ג'ייקובס: 


איזו אריזה! כל כך Sleek... האמת היא שהמסקרה לא הצליחה להרשים באופן מיוחד, היא נעימה ונחמדה ותמיד טוב להתנסות אבל אם כבר להשקיע במסקרת יוקרה, הייתי הולכת על לנקום או איב סאן לורן.

ונעבור לגזרת הציפורניים...
אחד המותגים המדוברים ביותר בעולם הלקים הוא המותג של דבורה ליפמן, ובמארז נכלל Mermaid's dream, לק טורקיזי מטאלי, מהמם ומיוחד עם גליטרים בשלל גוונים של כחול וכסף, ממש חלום של בתולת ים ודרך מצוינת לסגור את הקיץ לפני שעוברים ללקים ואמפיים, כהים וסקסיים (לא יכולה לחכות!):

Debora lippman - mermaid's dream

ברצינות, עד כמה החתולה הזאת מהממת?!?!
הלק הוא בגימור "חולי" שכזה, שהפתיע אותי כי הייתי בטוחה שהוא בגימור חלק אבל ממש קל למרוח אותו וגם לא צריך טופ (זה הורס את הגימור). העמידות מפתיעה והלק הבהיר יוצר אשליה של יד שזופה, ממש מיוחד! אהבתי!


המוצר האחרון מהסאמר סטאש הוא מיסט לפנים (כן, עוד אחד.. חסרת תקנה..) לקיבוע של אורבן דיקיי. המיסט מיועד לרענון האיפור ודגש על קיבועו ולכן נקרא All Nighter:


מוצר מאוד אהוב ומדובר, אני שמחה שקיבלתי אותו בגודל מוקטן כי עם כמה שאני אוהבת את המיסט של עפרה, הוא ענק ותמיד נחמד שיש מוצרים קטנים שניתן לקחת בנסיעות או סתם לתיק. אפרופו תיקים, המוצרים מגיעים במעין קלאץ'/ארנק קנווס חמוד וטרנדי:


והנה כל הנבחרת:
sephora summer stash

לקינוח אני רוצה להשוויץ בקצת תמונות של הגברת קאליסי, שצולמה רוטנת דרך המרפסת (קומה חמישית, לא נותנים לה לצאת):





וואו, זה היה ארוך!!!
לסיכום אני מאוד ממליצה על הסט summer stash, אני חושבת שבשביל סכום של 45 דולר יש פה מגוון יפה ומכובד של מותגי יוקרה שהם גם מסקרנים וגם "מספקים את הסחורה". אולי לא כל המוצרים שמישים באותה מידה אבל תמיד ניתן להעניק לחברה או לקרובת משפחה פינוק יוקרתי קטן!
אשמח כרגיל ללייקים ותגובות - הישארו מעודכנות בעמוד הפייסבוק של הבלוג, באינסטגרם וניתן גם להירשם לעדכונים במייל. 

מה חשבתן על הסט הזה? האם יצא לכן להתנסות בהזמנות מספורה?
נשיקות

חתולי בתפוח הגדול 


















12 תגובות:

  1. שמחה מאוד בשבילך אהובה שהצלחת לשים על המארז את ידייך הקטנות! תתחדשי. הצילומים מקסימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! מאז התחדשתי בעוד מארזים, זה פשוט כל כך משתלם!

      מחק
  2. חתולי הסט הזה מדהים!! אני כ"כ מקנאה שאת בניו יורק!!! אגב, הרקע נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפרגון! רקע קצת נצנוצאז' אבל למה לא...

      מחק
  3. איזה סט שווה!
    כשהייתי בספורה די הלכתי לאיבוד בין המוני הסטנדים וגם קצת התבאסתי שכל הטסטרים היו מלוכלכים ולא מזמינים, אז לא קניתי כמעט כלום :-/ סט כזה באריזה מושקעת ונקייה לגמרי נראה כמו משהו שהייתי רוכשת :)
    וגם אני כמו כולן התלהבתי מהרקע המנצנץ, הכי הולם אותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!!! הזמנתי אונליין ולכן הניקיון והסדר. אני מניחה שלקראת החגים רק יהיה כאוטי יותר ויותר שם.

      מחק
  4. יכול להיות שנעלמה התגובה שלי?!
    אז כשאמרתי אם להיכנס או לא להיכנס... הכוונה הייתה האם למות מסקרנות או מקנאה ! כנראה שבחרתי בסקרנות, טוב נו - אומרים שזה מה שהרג את החתול...(;
    איזה שלל! מהממת.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש תגובה שאני לא רואה משום מה... תודה מתוקה!

      מחק
  5. איזה סט שווה! הכל נראה מעולה, וכמה כיף שיש לק כ"כ מקסים בפנים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) באמת כיף להתנסות בלק שכנראה לבד לא הייתי קונה

      מחק
  6. וואי שווה ביותר! אז מה אם עכשיו כבר מגיע סתיו ;) אהבתי את האייליינר הכחול ואת הצללית של סטילה! מיוחדים מאוד! הברונזר לגונה בוויש ליסט שלי לשלב שאגיע לספורה.. והלק של דברה ליפמן יושב עלייך פרפקט! נשיקות מהמושית בארץ הקודש :*

    השבמחק