יום שלישי, 18 במרץ 2014

מדריך איפור ביוטי קלאסי וחגיגי

היי חתלתולונים

לאחר התגובות החמות למדריך הראשון שלי אני שבה אליכם עם מדריך נוסף בהשראת איפורים שיצא לי לעשות לאחרונה (כמה כיף לי, כמה כיף...)
לנשים בגילאים שונים, סוגי עור שונים ואני פשוט נפעמת כל פעם מחדש מכמה שזה יפה, מחמיא וקלאסי. 


חשוב לי לציין כי הבלוג יכלול גם סקירות, התפארויות מטופשות ברכישות ועוד פינות... 

המראה המדובר שם דגש על עור חלק, מושלם ומלוטש עם דגש על הצללות, עיניים מעושנות בעדינות בגוונים נחושתיים, אייליינר דק יחסית וריסים בובתיים, אשר בשילוב עם עיפרון הארה במרכז מעקה העין יוצרים אשליה של עין גדולה ופקוחה.
השפתיים מצוירות ומודגשות באדום קלאסי, יש יותר נשי מזה?! יאללה, לעבודה!!!

מכיוון שהמדריך הזה הוא סוג של get ready with me ודי מיהרתי לא הספקתי לייבש את השיער...

תסלחו לי, נכוו?

מתחילים עם פנים נקיות ומלוחחות - מי שיסודית מוזמנת למרוח סרום וקרם לחות כטוב על ליבה, העצלניות/ממהרות - שפריץ של פיקס פלוס (ספריי לחות וקיבוע של מאק) גם יעניק פרץ רעננות לעור.

לאחר הטמעת הלחות לעור רצוי למרוח פריימר פנים. אני ממש לא משתמשת בזה ביומיום אבל לאירועים או כשמתחשק לי להשקיע - זה ממש עושה הבדל!!!
הפריימר מכין את העור, מחליק אותו ומשפר עמידות. הפריימר בו השתמשתי ללוק הוא של בורז׳ואה - הו, כמה שאני אוהבת אותם!!!
אגב, הידעתם כי הם מבית שאנל?! לא מפתיע... חברה נפלאה, מוצרים נפלאים ואפילו מאורנבים* והמחיר - שווה לכל נפש.
הפריימר flower perfection אינו זמין בישראל אבל הוא קיים באסוס במחיר פעוט...

הוא מגיע בצנצנת ומרקמו צמיגי וקופצני. מוזר... בכל מקרה טיפה ממנו מספיקה לכל הפנים ומשווה להן כסות משיית וחלקלקה ללא הרגשה סיליקונית דוחה שמאפיינת פריימרים רבים.

לאחר מכן - פריימר עיניים הוא מוצר שהוא קריטי אצלי, גם בשימוש יומיומי. אין מצב שאני מניחה צלליות בלי בסיס כלשהו כי זה פשוט לא נראה טוב בעיניי (משמעות כפולה... הו, שנינות). הפריימר יכול להיות שקוף או צללית קרמית בגוון נחושת. השתמשתי על העפעף עצמו בצללית wood winked של מאק - האין היא מקסימה גם לבדה? פשוט משו!!!


ברגיל, מטשטשים למוות. אגב דיופ מוצלח לצללית הקרם של מאק הוא הקולור טאטו on and the Bronze של מייבלין.

השלבים הבאים די פשוטים ובסיסיים. השתמשתי בנייקד 1 שבאמת שאין מה להכביר עליה מילים, היא לעוסה עד זרא אבל מה לעשות?! הביץ׳ עושה את העבודה!!!

מטשטשים בקפל עם צללית חום מאט (Buck) ומברשת עיפרון לאורך העפעף אך בטשטוש רך ולא cut crease, מכהים את הזווית החיצונית בצללית בגוון חום קר ושימרי (ערבוב של Hustle ו - Creep), ומבהירים את תעלת הדמעות (הזווית הפנימית) עם צללית בהירה (אני אוהבת שימרית, אפשר גם מאט, השתמשתי ב - Virgin). 
טשטשו כאילו אין מחר...





במרכז העפעף הנחתי בטפיחות עם מברשת שטוחה את toasted, הצללית היפה ביותר בפלטה לדעתי.
לאחר מכן דאגתי לטשטש מעברי צבע חדים - הרמוניה היא מילת המפתח.




הפעם זנחתי את הטוש והשתמשתי באייליינר ג׳ל של אינגלוט ומברשת דקה ומכופפת של בדליום טולס - תשמעו זה משהו!!!
הכהיתי קלות גם את הזווית הפנימית והחיצונית של מעקה העין. מרכז מעקה העין נשאר כאמור חשוף.





בשלב הזה אני נוטשת את העיניים ועוברת לפנים - מייקאפ בכיסוי גבוה זה לא משהו שאני מתה עליו אבל לפעמים, צריך... המייקאפ של לורה מרסייה - silk cream foundation - מונח עם מברשת על כל הפנים, ודי הופך אותן למסיכתיות. הגוון שלי הוא Beige Ivory, החלטתי לרכוש אותו בעקבות הילוליה של טניה בר, היוטיברית הבריטית המתוקה לאחר שמספר פעמים ראיתי כיצד היא מסווה את פניה פגועות השיזוף המלאכותי באמצעותו, והסתקרנתי. מה שזה אומר לגבי ההמשך - ניאלץ לבנות את המורפולוגיה מחדש באמצעות איפור, הידד! למטרת כיסוי הפנים במייקאפ השתמשתי במברשת מייקאפ שטוחה וקלאסית.
קלוז אפ על נקבוביות בעוד 3..2..1!!!




אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!

מתחת לעיניים- לרוב אני ממליצה על כיסוי כהויות עם קורקטור ורדרד ומעליו קונסילר בגוון העור, והארות נקודתיות באיזור הטי (זה בולט יותר על כהות עור מאשר על שלגיות אבל זרמו איתי). מכיוון שישנתי ממש טוב בצהריים, הסתפקתי בקונסילר בעל רמת כיסוי גבוהה שנרכש בארה״ב - מייבלין, המתהדר בשם הבלתי אפשרי - Instant age rewind eraser dark circles. זה קונסילר מוזר למדיי שמתיימר גם לטפל ולטפח את העור העדין שמתחת לעיניים תוך כדי הסתרה של עיגולים כהים, והוא מגיע עם מן אפליקטור ספוגי. אני רכשתי אותו בגוון שאמור להיות אוניברסלי - Neutralizer, באריזה הוא נראה צהוב אבל אני די צהובה בעצמי אז הוא בא לי בול. 



תסלחו לי על הדלת הכעורה מאחוריי???

קיבעתי עם פודרה מאירה בתפזורת של לורה מרסייה - Secret brightening powder בגוון 01, ומברשת אלוהית בצורת חרוט - אני לא בטוחה שרואים הארה, ואתם? מה שבטוח זה שהיא מקבעת והקונסילר לא זז ממקומו. 



רק לאחר שסיימתי את הקונסילר מתחת לעין אני חוזרת לאפר את העפעף התחתון עם מברשת אלכסונית וגוונים מהפלטה באותו סדר בדיוק - הסיבה היא שאני שונאת שמוצרי קרם (קונסילר) עולים על אבקה (צלליות) - זה בוצי וכעור. הכל באיפור זה שכבות וטקסטורות בעיניי...




סיימנו עם הצלליות - איזה כיף?!? שלב קטנטן ששכחתי לצלם - בתוך העין נמרח עיפרון בגוון עור (לא לבן!! זה מלאכותי ומיושן) ופה אני ממליצה בחום על עיפרון שמנת של יוסי ביטון (בי קוסמיק) - פיגמנטי ונעים לשימוש, ועמיד!!! דיופ זול אך פחות נגיש הוא עיפרון הקסמים של ניקס, ולשחומות אני ממליצה על עיפרון טופז של סטילה (עבורי הוא היה מעט כתמתם)... נסיים בשכבה הגונה של מסקרה אהובה (אסנס - חדשדשה בארוני) על ריסים מעוגלים ומסקרה לגבות וזהו - העיניים מוכנות.

אני יודעת שזה נראה כמו הרבה עבודה אבל באמת שהמראה הסופי הוא לא עמוס!!!

על מנת להחזיר לפנים תלת מימדיות מחטבים את עצמות הלחיים, הרקות והלסת עם ברונזר מאט וקריר (לא כתום ולא שימרי)!!! השתמשתי לצורך כך ב- taupe של ניקס ומברשת צפופה משיער טבעי.



. על הלחיים סומק בובתי ורוד/קורל/כתום.. מה שבא. מיטיבות לכת ובעלות עור רגיל/יבש מוזמנות להתקשט בהיילייטר עדין על עצמות הלחיים, המצח והאף. עדין אמרתי!!! אני ממליצה להוסיף את הסומק והיילייטר ממש בסוף על מנת לוודא שאין התנגשות ועומס של צבע. השתמשתי בסומק מוגבל וכתמתם של מאק בגוון my paradise  והיילייטר מדובר גם הוא מקולקציה מוגבלת - porcelain pink mineralized skinfinish.

הכוכבות של הלוק הן השפתיים - אודם אדום (בדומה ללק אדום) יכול להיראות הכי מחמיא או הכי ג׳אנק - אם עושים אז כמו שצריך.

מכינים את השפתיים עם פילינג על מנת לקלף יובש ומורחים פריימר שפתיים (עפתי עם הפריימרים). של מאק ממש טוב! פשוט מחליק את השפתיים! חשבתי שזה סתם באלם והתבדיתי. 

השלב הבא הוא תחימת השפתיים ומילויין בעיפרון אדום - אני משתמשת בזה של פלורמר, יש לו תת גוון ורדרד והוא עמיד ומגניב. 



עליו מורחים בנדיבות את האדום המושלם בעיניכם - שלי הוא לגמרי רירי וו מהקולקציה של ריהאנוש למאק. הבנתי שהוא ממש דומה לרובי וו... חשוב לדייק ומותר להיעזר במברשת שפתיים.




הצעד האחרון שהוא גם אופציונלי הוא מריחה של ליפגלוס אדום במרכז השפה - בגלל שהפנים לא ממש מבריקות זה מוסיף המון לטעמי. 
השתמשתי בליפ גלוס מוגבל של מאק - strawberry malt.



רק תקפידו לשתות עם קש, אחרת תשאירו סימנים על כל כוס מזדמנת...

אפשר לסיים ככה בעיקרון.. 

לטוויסט חגיגי (אבל ממש אופציונלי) - אפשר להוסיף אייליינר מוזהב מתחת לקו הריסים התחתון, ולהדביק ריסים מלאכותיים!!! השתמשתי באייליינר נוזלי של מאק בשיתוף פעולה עם ריהאנה והריסים הם של ארדל.




כמו שאמרתי - את הסומק וההיילייטר שמתי ממש בסוף כשכבר אני רואה פחות או יותר תמונה יחסית מאוזנת של מרכזי הכוח מבחינת צבעים... ממש אסטרטגית!!!

האם הייתן רוצות לראות עוד מדריכים? גם לאיפורים מהירים ויומיומיים יותר?

זהו להפעם, חתול נצנוץ!!!
אשמח כרגיל ללייקים, תגובות ושאלות! 

אתם מוזמנים לחפש את הבלוג בפייסבוק ולעשות לו לייק, וגם לעקוב אחריי באינסטגרם - stavkb!

נשיקות,

אני

*הובא לידיעתי כי בורז'ואה אינם נחשבים כשרים בשל השתייכותם לשאנל שכפי הנראה, כן מבצעים ניסויים בבע״ח. עמכם הסליחה
**הבנתי שהנושא מורכב יותר ובורז׳ואה כנראה בתחום האפור כי הם כן מוכרים בסין... כל אחד מיזמי לבדוק ולהחליט כטוב בעיניו!

15 תגובות:

  1. מדריך מהמם! כשאנחנו נפגשות, את מאפרת אותי ככה :)

    השבמחק
  2. מדריך מעולה, תודה רבה!
    עכשיו אני אוכל לעשות עיניים לבעז היפיוף.

    השבמחק
  3. מקסים!
    תתחדשי על הבלוג ובהצלחה :)

    השבמחק
  4. אהובה יפה!!!איזה בלוג כייפי!!! מחכה שתלמדי אותי עוד טיפים!!😘😘😘אלופה!!!!!

    השבמחק
  5. וואוו, בלוג מעולה ומאוד אינטליגנטי :) רוצים עוד!!!

    השבמחק
  6. אה ועוד משהו, את יפהפיה !!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!! היזהרו במה שאתם מבקשים כי יהיה עוד והרבה!

      מחק