יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

מצבי צבירה: מייקאפים מהדראגסטור

 אחת הדרכים שלנו, המכורות, להצדיק את רכישותינו הפזיזות של מוצרים שנראים זהים לעין בלתי מיומנת היא מה שאני אוהבת לכנות "סוגסטיית הפורמולה". מדוע אני זקוקה ל - 7 גוונים שונים של שפתון שכל בר דעת היה מכנה "בורדו"? הפורמולה, אובייסלי!



כמו כל אחת מכן, גם אני למדתי בבית הספר כי החומר יכול להגיע באחד משלושה מצבי צבירה: מוצק, נוזל וגז. כמה נפלא שחברות הטיפוח מודעות לכך ויכולות לספק לנו את אותו מוצר בכמה מרקמים שונים, מה שבתורו מוביל לרכישות סופר מוצדקות. הפוסט הנוכחי יעסוק במייקאפ, מוצר שלא הרבה מופיע כאן בבלוג והסיבה פשוטה: אני לא אוהבת מה שמכונה בארץ "מייקאפ", כלומר בסיס איפור (foundation), ודאי שלא ליומיום. בימים רגילים אני הרבה פעמים מסתפקת בקונסילר, או ב - BB cream (כמו למשל המוצר הזה של לה רוש פוזיי שנכנס לפוסט מועדפים) או CC cream (כמו סבוקלם שהפציע כאן לא מזמן). אני לא חושבת שביומיום יש לי הצדקה או זמן להתעסק במייקאפ, אם כי אני מאוד מאוד אוהבת את המראה המהוקצע והמלוטש שהוא נותן. מייקאפים זו אולי הקטגוריה המדולדלת ביותר אצלי ואני אוהבת לשלוף אותם רק באירועים מיוחדים או כשבא לי להשקיע במיוחד, גם אם אין סיבה.

מוצרי בסיס הם הטריקיים ביותר למציאה מחברות הדראגסטור (איפור עממי), שכן כשזה מגיע לעור הפנים כולנו רגישות במיוחד. עם זאת, חברות האיפור העממי עשו כברת דרך מדהימה והיום הן מציעות מייקאפים נהדרים במחירים נגישים. ואף מילה לגבי קולקציות שלא מגיעות לארץ והתמחור בסופר פארם... זה כבר נושא לפוסט אחר!

היום אני סוקרת ומחווה דעתי על שני מייקאפים בשתי פורמולות: מוצק ומימי. לגבי גז - ישנו כמובן מייקאפ איירבראש שאני מאוד אוהבת אבל הוא יחכה לפוסט אחר. המייקאפים בהם נעסוק היום הם מייקאפ סטיק מבית רבלון בשם Insta-Fix(חדש בארץ) ומייקאפ נוזלי-מימי מבית מייבלין המתהדר בשם Dream wonder foundation (לא זמין בארץ אך ניתן להזמין אונליין).
revlon insta-Fix foundation

אני אתחיל מהאינסטפיקס של רבלון - זוהי התנסות ראשונה שלי עם מייקאפים של המותג. אינני מעריצה של משפחת קולורסטיי, בגלל הרתיעה שלי ממייקאפים כבדים ומסכתיים, ולפי הידוע לי גם קולורסטיי וגם פוטורדי נחשבים מייקאפים בכיסוי גבוה ומלא. לכן מעט חששתי, אולם תיאור המוצר הרגיע אותי: מדובר במוצר שמשמש גם למייקאפ, גם לטאצ'אפים במהלך היום וגם קונסילר לכיסוי נקודתי בכיסוי קל עד בינוני. נשמע חלום!

ההתרשמות שלי מהמוצר עצמו - המייקאפ מגיע כאמור בסטיק, באריזת פלסטיק פשוטה למראה. החומר עצמו נראה יבש ו"עמיד" לנסיעות שזה דבר מצוין, כי אין דבר מפחיד יותר ממייקאפ מנותץ בתיק! עם זאת, בשימוש על עור הפנים הוא מרגיש קטיפתי ונטמע בקלות בעור. יש לי תחושה שבנות עם עור יבש יצטרכו ללחח היטב את הפנים טרם השימוש בו, כי הוא לא מרגיש לחותי. הגימור שלו מקסים! מאט אך לא מת, בריא וקורן. העמידות כצפוי ממוצר של רבלון ממש טובה - הוא שרד על פניי כ - 6 שעות עבודה במשרד ללא פידור. בסך הכל אני יכולה לומר שמדובר ביציאה נהדרת של רבלון, כזו שמתאימה במיוחד לנסיעות, טיסות, ולמולטי טאסקריות בכללי (שוב, בעלות העור היבש צריכות להיערך בהתאם). להן סוואצ'ים של הגוון שלי - 120 vanilla, למטה מוסווץ', למעלה מטושטש. ניתן להבחין בגימור המאט והכיסוי הנאה. אני אוהבת לשים אותו היישר מהסטיק ולטשטש עם האצבעות או עם מברשת דואו פייבר שרוססה במיסט פנים לפני כן לגימור קליל וטבעי יותר.


revlon instafix foundation 120 vailla


וכעת לצד השני של הסקאלה - מייקאפ דרים וונדר של מייבלין הוא מייקאפ מיימי לחלוטין, בדומה למייקאפ מאסטרו של ארמאני אהובי. הוא מגיע בבקבוק זכוכית בצבע ניוד אומברה, עיצוב מקסים בעיניי אך פחות פרקטי לתיק האיפור הנייד. האפליקטור שלו ייחודי ומעוצב בצורת טיפה, אולם יש לחומר נטייה להתגבש ולהתייבש מסביב לפקק. פחות נעים לעין.


maybelline dream wonder 

המייקאפ הזה הוא מיימי ודליל לחלוטין אך גם הוא מספק כיסוי בינוני נאה מאוד. הגימור שלו הוא טבעי-סאטני, לא מבריק וגם לא מאט. מראה חי, טבעי ובריא. צריך להיזהר מאוד בשימוש - לא מעט בגדים הוכתמו לי בזמן שניסיתי לשים אותו מהר ככל האפשר והוא טפטף מטה. לכן, הדרך הטובה ביותר בעיניי להשתמש בו היא באמצעות ספוגית ביוטי בלנדר לחה, או לטפטף כמה טיפות היישר על מברשת סינטטית ולעבד אותו לתוך עור הפנים. אגב, גם הוא פחות סלחני לעור יבש ומתקלף (למשל אף אדום משפעת) ולכן מומלץ להכין את העור עם לחות ופריימר. סוואצ'ים של הגוון שלי, 15 Ivory, למטה היישר מהאפליקטור, למעלה מטושטש:
maybelline dream wonder 15 ivory

לסיכום - בעירי היו שתי עלמות, את שתיהן אהבתי! המייקאפים הללו מצוינים בעיניי. שניהם עושים את העבודה, שניהם נעימים על העור ומשאירים גימור מקסים. מחירים? האינסטיפקס של רבלון יימכר ב - 129 ש"ח לפני "מבצעים" בארץ, את המייקאפ של מייבלין רכשתי בניו יורק בערך ב - 12$. האם אני צריכה את שניהם? קרוב לוודאי שלא, אך אני בוודאי נהנית מהם מאוד! כמובן, סוואצ'ים: משמאל אינסטפיקס, מימין דרים וונדר:



כולי תקווה שהסקירה החופרת הזו הועילה למי מכן שהסתקרנה והתלבטה, אשמח לשמוע בתגובות מה חשבתן! נתראה בקרוב מאוד עם פוסט מרגש במיוחד...

נשיקות,
חתולי.

*רבלון אינטספיקס התקבל לסקירה ע"י החברה.